Arme Olivia.... Al n idee wanneer ze m uitpoept lies?
lisch
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-12 19:14
ik dacht eerst aankomend weekend! maar twijfel toch nog wel een beetje kan ook nog wel aankomende week of volgend weekend worden ik hou haar goed in de gaten ze eet wel minder (brok en muslie vind ze niet meer zo lekker ) giga uier harst flink en banden zijn slap en ze is er heeeeeel erg zat van! de signalen zeggen dat het elk moment toch wel kan gaan gebeuren
Je weet zeker dat daar maar één veulen in zit? Heeft het paard van Troje op gezeten dan? Wat een joekel van een buik! Maar ik ben zeker wel gecharmeerd van deze dame.
Jeetje wat een buik!!! Is het een tweeling ofzo Spannend hoor! Ik blijf ook volgen!!
Bonnelover
Geplaatst: 25-03-12 22:39
Ik duim voor je dat het nu maar snel mag gebeuren. En natuurlijk voor een heel en gezond veulen. Trouwens mooi stukje in de Stengen over je Lischinka. Heb nu een beeld beeld bij je
ik vind dat ik zon dik hoofd heb gekregen na de zwangerschap als ik dat zie wil ik afvallen maar ik vind het ook een heel leuk stuk geworden! met mooie foto's! over een poosje ook maar een topic van mijn oogappeltje maken als het april is duurt moet ze nog 2 maandjes