Ze ziet er prachtig uit! En misschien even een opsteker: Ook mijn paard heeft op 3 jarige leeftijd een veulen gekregen, wat allemaal supervlot en makkelijk is gelopen. Veulen gezond, merrie gezond, nooit mager of iets geworden. Beide superpaarden geworden! Ik kocht haar dus ook als 2 jarige drachtig... Niet mijn keus, maar 't kan ook heel goed gaan! Al is jouw paardje natuurlijk in mindere conditie gekocht... Succes ermee!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-12 17:48
takkie_muis schreef:
mooie kleur heeft ze ook! en wat een heerlijk bolltetje wol
Alleen wat het nou voor kleur is Heb dus gisteren maar de spullen aan gevraagd voor een kleurentest. Ben zó nieuwsgierig.
Jolanda, ik vind haar snuit op die 2de foto zo lief.
_Angelique
Geplaatst: 27-01-12 19:26
ach Esther, dat koppie, om op te vreten!!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-12 19:33
Ik wil jou hier morgen écht niet op visite hebben, voor het geval je onverwachts langs wilt komen,arme Iris.
prugelpiet
Geplaatst: 27-01-12 19:36
duimie duimie!
echt veel te vroeg gedakt!
fijn dat ze zo is opgeknapt!
Happinez
Geplaatst: 27-01-12 19:48
Welke kleur hebben haar ouders op papier esther ? ben het ff vergeten ...
Wat ziet die meid er toch geweldig goed uit ! Echt wat een verschil met toen we d'r haalde en zo hoort het ook gewoon te zijn !
Wauw wat is ze mooi geworden !!!!! Ik ben zo benieuwd hoe dit gaat aflopen, blijf het hier zeker volgen
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-12 20:17
Mel haar vader is zwart panterbont en haar moeder bruin schabrakbont. Mmmm ja ze ziet er ietsie anders uit.
tiwi1969
Geplaatst: 27-01-12 21:35
Wat een prachtige dame is het geworden en dat neusje, wil er zo een kusje op geven
stal_HD
Geplaatst: 27-01-12 22:50
Ik ben ook verliefd op de tweede foto. Ze kijkt mooi vrolijk de camera in.
Lisanfellow
Geplaatst: 28-01-12 15:06
Ooh wat een ontzettend leuk diertje is ze geworden! Ik hou d'r van lekker bekkie en inderdaad een spannend en leuk kleurtje. Mooi rond buikje heeft ze al gekregen.
TS ik heb alleen jouw berichten even snel gelezen (ga later de andere reacties lezen) wat hebben jullie geweldig werk verzet!! En wat een heerlijk koppie heeft Iris Ik blijf je topic volgen.
Goed werk, ze is heel veel opgeknapt. Ik duim voor je
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-12 19:44
Nog een leuke bijkomstigheid van Iris
Rechteroog
Linkeroog
Lisanfellow
Geplaatst: 28-01-12 23:46
Ik zie in haar rechteroogje iets blonds...
Ze heeft appie kenmerken! Toch? En een mooi blauw oogje, superleuk Ik ben niet zo van blauwe oogjes, maar bij haar staat het super lief helemaal omdat het er maar 1 is.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-12 00:40
Lisanfellow schreef:
Ik zie in haar rechteroogje iets blonds...
Dat zat op elke foto van haar bruine oog
Appiekenmerken? Ze is volledig NAS gefokt maar er is iets raars gerold uit een zwartpanterbonte hengst x bruin scharbakbonte moeder
De kleur lijkt op zilverappel (silver dapple), maar dan met appaloosa kenmerken. Ze is al goed opgeknapt, echt een leuke pony.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-12 09:57
Klopt Crazycat, ze ziet eruit als zilverappel maar dat is eigenlijk onmogelijk uit een appiecombi, het schijnt dat er verderop in haar stamboom een hengst zit die mushroom doorgeeft, mogelijk een terugslag? Ze heeft ook over haar hele lijf witte haartjes, sabino? Het vreemde is dat bij het NAS blauwe oogjes not done is, die worden niet opgenomen in het stamboek, alle voorouders van Iris hebben dus géén blauwe oogjes en daar komt Iris dan opeens met 1 blauw oogje. Noi ja, we moeten gewoon geduldig de kleurentest afwachten.
Letizia, volgens mij bedoelde LisanFellow de weerkaatsing van mij in Iris haar rechteroog, je ziet mij de foto nemen! Maar wat is Vitilligo?