Zo alle spullen zijn gepakt, ik ga straks 2 uur reizen om Joni en Liberty's first Chick on a mission te bewonderen. En ik heb een cadeau"tje" meegebracht... Ik ben benieuwd wat ze ervan vind!
Vandaag wezen kijken bij Joni en haar Liberty's first chick on a mission. Het was de 5 uur reizen in totaal zeker waard. Super mooi en lief veulen. En een hele goeie mama. Wat is ze toch goed terecht gekomen bij haar nieuwe bazin!
Wat een enorm mooi veulen zeg! Ben nu al benieuwd hoe die zal uitgroeien!
En een geweldige naam trouwens!
cocochanel
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-12 00:08
Heeel erg bedankt allemaal voor de lieve en leuke berichtjes! Het gaat echt super goed met haar,ze doet het goed en Joni heeft het heel druk met moederen.. Het is een lief veulen (welk veulen niet ) heel nieuwschierig en absoluut niet bang aangelegt... Ik ben echt zoooo blij met deze kleine meid!
zal proberen iedereen z n vragen nog even te beantwoorden,als ik iemand vergeet moet je me maar even helpen herrineren!
@ wildgirl,ik was er helaas niet bij , ze moest eigenlijk nog 9 dagen dus verwachte het nog niet echt... @ Ireen,chanel is idd een halfbloed,vandaar het kleurtje @Jennsoof : Chanel is 6 mei uitgerekent,dus nog even een paar weken wachten,maar ben stiekem alweer helemaal aan het aftellen ... @ Joyce,gezellig,je bent altijd welkom ! @ Mellis,jaa leuk is ze hé! dankjewel voor het vinden hihi @NatasjaVe,dankjewel,als ik een mooie Gelderse hengst tegenkom laat ik haar er zeker een keer door dekken @ Horsiegek , vond het echt leuk dat je er was vandaag,en super bedankt voor je cadeautje! ben er echt zooooo blij mee! @ Just_sanne . dankjewel ,haar roepnaam is Chick(y) ,weet nog niet zeker of dat ga veranderen @ Tien,dankjewel,ze is ook echt een super trotse moeder ! en zoo lief! @ Saar ,dankjewel,uiteraard! ik heb net haar eerste topic gemaakt
Nu nog wachten op Chanel,uiteraard zal ik update's blijven plaatsen!