Nog steets geen Veulen!!! IK heb echt slape loose nachten onder hand! Ze was vannacht echt heel onrustig dus ik dacht het komt vannacht! Maar niet dus!!
ik lees ook even mee! wat een prachtige merrie ben heel benieuwd wanneer en wat er uit komt
Nadiah15
Geplaatst: 18-06-11 12:47
Er is nog steets niks! Ze staat idd op ontploffen! Ik zal vandaag wel weer even foto's maken van haar. de banden worden al heel slap en ze harst elke keer vlink.. Tis zo spannend!!
nog steeds niet?! het wordt nou toch wel eens tyd! T is zeker spannend! Ik dacht nog toen ik uit was van; misschien is ze nu wel aan het bevallen..! Maar nee dus....
Nadiah15
Geplaatst: 18-06-11 14:24
Nee helaas niet ik heb haar nu lekker op het land. het is nu even droog. ze harst vandaag weer flink!! Wachten duurt altijd lang!
Ik was net fotogeschiedenis aan het leren en de naam "Garibaldi" kwam er in voor. Vond ik wel een leuke naam past zeker bij een bonte vind ik.
tamara_85
Geplaatst: 19-06-11 13:05
Wat een mooie hengst zeg. Ben zeer benieuwd naar het veulen, de merrie houdt het in ieder geval wel lang vol met der beeb in der buik. Zijn vast de puntjes op de i.
Nadiah15
Geplaatst: 19-06-11 13:14
Er is nog steets geen veulentje... Ze houd ons echt lang in spanning! Heb net weer even foto's gemaakt van viantha! Ben een beetje laat met reageeren maar kon vandaag lekker even uit slapen! na al die slape loose nachten! Hier de foto's van vandaag!!
De foto's Zijn meschien niet alle maal even duidelijk maar tis zo vies weer dus heb de foto's op stal gemaakt!