Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik kom dan ook weer zeer moeilijk mijn bed in, gisteren lag ik zalig bij Peaces in de stal, ze begint er al aan te wennen dat ik midden in de nacht even kom buurten en blijft dus ook zalig liggen, gister lag ze plat dus ben er bij gaan liggen met mijn hand op haar dikke skippy buik, zou bijna in slaap gevallen zijn ware het niet dat ze overeind kwam, het veulen reageert zo op mijn handen en stem dat het vreselijk gaat schoppen, vind Peaces niet fijn en komt dan gelijk overeind. Ondanks de gebroken nachten vind ik het een geweldige hobby waar ik ontzettend veel plezier uithaal maar waar ik ook leuke lieve mensen door heb leren kennen.
) in combinatie met joanna lijkt me dat er iets supermoois uit kan komen, moet alleen nog een paar jaar wachten daarop, vandaar dat zowel joanna als celine volgend weekend naar stal keessage gaan voor een dek van wynn
, ik ben ook héél benieuwd wat jullie bij sandy voor veulen krijgen, sandy is zó mooi
, ik heb me een maand lang staan vergapen aan haar schoonheid op de AMHA kalender
Bedankt trouwens voor het complimentje!
)
322 dagen ver, dus het kan nog even duren dan!
Ik denk dat ik zondag kom!
Maar laat ons in ieder geval hopen dat het inderdaad een schone zaak is die eruit komt