Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb je ook al filmpjes??
prachtig gewoon (waar is de camping?
zet ik me tentje dan wel op) 
mylittlejoy schreef:*Even een reacties voordat iedereen over het campingterrein begint:
Deze camping staat naast de stal en hier konden we even mooie foto's maken. De fokker heeft misschien al meer dan 100 veulens gefokt
dus hij weet echt wel wat die doet, ze blijft nog echt wel dicht bij der moeder in de buurt. Alle veulens worden trouwens gelijk behandeld en dus ook het TOOTveulen, ze gaat net al de rest gewoon lekker de wei in om te spelen met leeftijdsgenootjes. Het is een schitterend veulen en ze heeft de beste papa van de wereld maar het is ook gewoon een veulentje die lekker moet spelen en plezier moet maken.
dat ligt niet aan het feit dat het een toot veulen is. En of iemand 100 veulens fokt of niet, dat veulen kan zo struikelen of een tent omver lopen. Dat is meer wat ik ermee bedoelde 
net als mijn paard hoewel mensen die ook voor zwart aanzien. Maar die is ook niet grijs geboren en heeft in de zomer een rood/bruine gloed over zich heen. En ondanks dat heeft ook hij een zwarte neus en op papier staat zwartbruin. Zonnetje81 schreef:En ik denk dat ze zwart/bruin isnet als mijn paard hoewel mensen die ook voor zwart aanzien. Maar die is ook niet grijs geboren en heeft in de zomer een rood/bruine gloed over zich heen. En ondanks dat heeft ook hij een zwarte neus en op papier staat zwartbruin.
mylittlejoy schreef:Zonnetje81 schreef:En ik denk dat ze zwart/bruin isnet als mijn paard hoewel mensen die ook voor zwart aanzien. Maar die is ook niet grijs geboren en heeft in de zomer een rood/bruine gloed over zich heen. En ondanks dat heeft ook hij een zwarte neus en op papier staat zwartbruin.
Ik zal eens kijken naar de babyfoto's van mijn zwarte. Volgens mij is hij namelijk niet grijs geboren, maar nu wel zwart.
Op zijn papieren staat ook zwartbruin, maar was het niet zo dat alleen bij Friezen er zwart op staat? Of zeg ik dat nu verkeerd?
mijn blacky is volgens bokt ook zwart maar op papier toch echt niet en in de praktijk 90% vd tijd.