Allememaggies, das nou precies waar ik op hoop qua geslacht en kleur van mijn merrietje. SUPER! Wat een mooi veulen. Nou, dat was het wachten echt wel waard Wel graag fotos blijven plaatsen als ze eenmaal opgedroogd is hoor
Waaauw! Dat waren echt de laatste puntjes op HET KIND... Ze is echt heel erg mooi. Combi nog nooit gezien! Qua kleur enzo. Alleen met vos/bruin met witte billen en stipjes! Echt hier mag je heel trots op zijn! Gefeliciteerd!
spicegirl
Geplaatst: 11-05-11 23:40
schitterend !
vancky2005
Geplaatst: 11-05-11 23:44
Proficiat met je leuke mooie veulentje! Het was spannend de foto's te zien van de ontwikkeling van de uiers en nu de beloning van een mooi gezond merrietje!
spicegirl
Geplaatst: 12-05-11 00:17
het is idd een felbegeerd kleurtje, en grappig dat het uit een vosp .bont en bruinm.bont is gekomen. ik had zo 'nzelfde kleurtje 15 jaar geleden al, maar die was van een fewspot x zwart. al een naam ?
De vader is inderdaad naar mijn weten zwart en niet bruin. Ook de moeder van sidney is pikzwart. Sidney heeft 1 x eerder een veulen gehad en dat was een zwart shabrakbonte. Ik zal zo even wat droog foto's gaan maken er zullen later deze dag of vanavond nog wel droog foto's volgen. Iedereen bedankt voor de felicitaties het is een heel allert veulen en ze is heel mooi opgedroogd.
spicegirl
Geplaatst: 12-05-11 09:29
@wittepit-ik zie op de foto toch echt een bruine !
Mic
Geplaatst: 12-05-11 09:46
@spicegirl het volgende staat op de site van de fokker:
Axioma's Casanova C.
De NAS goedgekeurde dekhengst Axioma's Casanova C.is aangekocht door de combinatie Rudolf / Roelof. Casanova werd op de hengstenkeuring in januari 2010 in Ermelo goedgekeurd. Geboren: 5 mei 2007 Kleur : zwart schabrakbont Stokmaat: 1.62 m. V: Kansas C. VV.Krack C VM. Jazz M Aritha MV. Sonny af Hojmark MM. Prins