Vandaag 11 dagen over tijd maar,,,,ik heb het idee dat ze iets begint te veranderen ik zal straks even weer nieuwe foto's plaatsten haar uier is weer met een milliliter bij gevuld.
joysjuh1987
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-11 12:47
joysjuh1987 schreef:
Vandaag 11 dagen over tijd maar,,,,ik heb het idee dat ze iets begint te veranderen ik zal straks even weer nieuwe foto's plaatsten haar uier is weer met een milliliter bij gevuld.
Dikke buiken hebben we nu wel gezien! Haha laat maar komen die beeb! Binnen nu en een dag of 3 zal hij of zij vast wel verschijnen wanneer je het niet door hebt Joyce!
nog niks gister avond dacht ik even het gaat gebeuren 1 minimini harsje aan haar uier, vannacht er elke keer uitgeweest maar niks. Ook zijn de harsjes weg. Ze houd me zo voor de gek die slimert
neej hele harde kruimeltjes maar vandaag nog geen harsjes weer gezien. Ik denk dat ze morgen gaat als Twente heeft gewonnen We gaan namelijk met een stel vrienden voedbal kijken en het is net of ze daar op wacht haha zodat ik niet heen kan. Nja scheeld voetbal zegt me niet zoveel doe mij maar een veulen
Nou ik ben wel voor twente ma zover ga ik er echt niet in haha merrie laat nog geen symptomen zien. De namen zijn al klaar alleen komt er dus geen twente in voor haha