Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Akke_sSpring schreef:Ik heb je hele verhaal gelezen en ben er stil van. Ongelooflijk dat Lieke het veulen nog heeft " begraven" in de stal, mama met gevoel![]()
Heel veel sterkte gewenst voor jou en voor je merrie een dikke knuffel.
Rubber_Duck schreef:Jeetje. Ik kijk na een week weer eens op bokt en lees ik dit![]()
Wat afschuwelijk zeg, ik wens je echt heel veel sterkte. Ongelooflijk inderdaad, dat dit kan gebeuren op een kliniek. Erg veel sterkte met dit verlies, en ik hoop dat je er samen met Lieke sterker uit mag komen![]()
FunkyMistiC schreef:Pff jeetje Winnie, dat is echt klote.. Balen meid.. Hoop dat Lieke er beetje goed bovenop komt
Wat gaan jullie nu doen, weer proberen of is het nu genoeg geweest?
Dav schreef:Heftig meid.![]()
Heel fijn dat de da's hebben kunnen zien dat het veulen aan een natuurlijke dood is overleden ipv het niet uit het vlies komen.
Zo is het voor jou ook beter te verwerken,is nog zwaar! Dat ben ik met je eens maar als het echt de da fout was,was het veel zwaarder voor iedereen.
Fijn dat het met Lieke nu de goeie kant opgaat.
goldyp schreef:Ook ik heb daar een paard verloren aan een koliek die volgens hun helemaal niet ernstig ( mild nierbandje) was en smorgens was ze zomaar dood eraan, de hele nacht geen toezicht er op geweest, was ook niet nodig volgens hun toen ik de merrie achterliet om te observeren
Is echt heel zuur omdat je denkt dat je paard is op de juiste plek . met de juiste mensen en de apperatuur en dan nog door dit falende werk het mis moet gaan.
IK kom er iig nooit meer, ik heb toen helemaal overstuur gevraagd om staartharen van haar nog te mogen ontvangen ook dat was zelfs teveel moeite en ik heb het nooit gekregen terwijl ik het aan de behandelde da gevraagd heb en die het mij stellig beloofde het te doen.