aaah jaa wat een heerlijk veulen Lekker ondernemend ook al Mooi koppie zit er op Maken ze het goed beide ?
Laurentii
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-11 10:45
Beide veulens zijn enorm speels, de vos blijft niet meer bij zijn moeder Hebben ze meestal wel allemaal, vrij zelfstandig haha. vandaag is er in Flemalle een hengstenshow, Galliani Biolley zal erbij zijn. Maar hierdoor moet Brigitte wel bij de camera's weg en ze denkt dat Fiorentina voor vanavond zal zijn. Ik ben benieuwd! Die staat echt op ontploffen, en is ook al dik 2 weken overtijd. Zij is donkerbruin (contender) en is gedekt door schimmel Galliani
Ik val net in en lees al dit leuke veulennieuws....ik blijf maar even volgen voor het volgende veulen. Gefeliciteerd in elk geval met de twee prachtige hengstjes
Fiorentina zal vanavond bevallen, ze heeft al paar keer teken gegeven. Daarstraks was ze aan het woelen maar is weer even stilgevallen maar het is zoiezo voor vanavond. Ze is gedekt door Galliani, dus donkerbruin of schimmel
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 04-04-11 13:35
Nog geen nieuws van Fiorentina?
Laurentii
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-11 14:37
Fiorentina is gisterennacht, om middernacht bevallen van een hengstveulen. Grappig, maar weer eentje met een kleine aftekening op het hoofd, geen vos, geen bruine ... maar een schimmel Foto's volgen nog! Hij is alvast gigantisch!!