Wow, wat een mooierd! Stoere meid hoor, lekker gespierd en zo lang gekoot! Dat gaat een grote dame worden denk ik!
augurk
Geplaatst: 25-02-11 20:31
Ah ik dacht al waar blijven de foto's op bokt Een plaatje Rachel! Goed opgedroogd
Lilliputter
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-11 20:32
Hahaha vriendjes hebben voorrang he
Ja ben dr mee in de wolkjes! Qua beweging ga ik er nog niks van zeggen, over een tijdje. Maar alleen het karakter al is geweldig. Zo makkelijk in alles, alles goed vinden, maar tegelijkertijd zo eigenwijs als iets Die heeft moeders niet nodig buiten, ze staat meer bij ons en in alle hoeken van de bak.
essiesilly
Geplaatst: 25-02-11 21:01
mooi kiiinnnd
Ziolette
Geplaatst: 25-02-11 21:17
Ook deze dame ziet er goed uit, LP, maar ze lijkt iets stoerder dan de AS, komt dat door die paar dagen verschil of is ze ook echt zo?
Ze is een heel ander type dan de AS, maar ze heeft wel lef. Dat klopt De AS is natuurlijk een week jonger en vandaag voor het eerst buiten (door het slechte weer hier). Over een maand of 2 is er eigenlijk pas echt iets van te zeggen, nu is het vooral 'aahhh'.
Wat ziet ze er heerlijk uit Lilliputter! Ik had trouwens eerder Glowing Star verwacht als Grace Kelly... Niet dat Grace Kelly minder is.. Ben nu al benieuwd naar nieuwe foto's.