Eergisteren en gisteren was ze super onrustig.. ze ging zelfs liggen in de paddock en zonderde zich steeds af.. zelfs bij het hooi vandaan...
Haar uier was tot vanmorgen echt vol.. Mooi weer geweest vandaag, voorspelling voor de rest van de week ook su-per... Komen we net bij de paardjes om ze te voeren, is flora haar uier weer leger, staat lekker te eten, niks aan het handje...
Haar banden zijn wel een en al pudding maar verder geen tekenen te zien... Ik ga nergens meer op hopen of wachten, we zien het wel gewoon..
We gaan alleen hopen op een mooi gezond veulentje en dat we de bevalling zullen meemaken op het moment dat het zover is..
Die Flora....jij hebt vast morgenochtend een veulen, ze loopt de boel in het ootje te nemen! Deed Viga ook bij mij, nog geen uier, geen slappe banden en om 23:00 nog in de stal geweest, stond ze zalig hooi te eten, 45 minuten later kijk ik op de camera ligt de dame doodleuk te bevallen
Als het inderdaad maar gezond is en Flora goed door de bevalling komt daar draait het uiteindelijk om toch?
Ze drijven je tot wanhoop soms.
En idd, ooit moet het veulen er uitkomen