Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Manda schreef:De vlekken zullen langszaam steeds lichter grijs worden en uiteindelijk vervagen. Ik weet niet hoesnel dat gaat maar bij mini´s geloof ik over het algemeen een heel stuk sneller als bij grote paarden.
Haar huid onder de vlekken is zwart en onder het wit roze en dat zal altijd zo blijven, dus de vlekken zul je altijd nog wel zien maar voornamelijk als ze geschoren zal zijn.
Ik vind schimmeltjes mooi maar mooi bont ook erg mooi dus het was me om het even wat de uitslag was. Speciaal blijft ze ook als ze wit is, dan is ze wit met felblauwe ogen en zwarte neus (die zal je altijd duidelijk zien omdat daar weinig/geen haar zit).
Daarnaast zie ik het vervagen van de vlekken van Nine als erg symbolisch voor wat Nine betekend voor ons, ik schreef het eerst niet want dan vinden jullie me misschien zweverig ofzo, maar Nine is ons speciale veulentje omdat ze het veulentje van ons overleden zoontje Liam is (zit een heel verhaal achter), ze is onze meest kostbare en dierbaarste herinnering aan ons zoontje en die herinnering blijft altijd bij ons (net als Nine) maar de scherpe kantjes van het verdriet zullen met de tijd vervagen (net als Nine haar vlekken).
Ik krijg elke keer weer tranen in mijn ogen als ik hieraan denk, je kan natuurlijk achter alles een symboliek of gedachte koppelen, maar vind dit gewoon weer zo in het hele verhaal passen..