heel mooi veulentje!! je mag er fier op zijn! hele mooie moeder ook! en in spr conditie!
grtjs
Steefjevos
Geplaatst: 28-03-10 14:36
Wow, nu al netjes voetjes geven en meelopen, dat is zeker een teken van een fijn karakter De foto waar ze ligt ziet ze er ook heel mooi uit, heel aandachtig Is Monnie nog zo trots? Of mag je er nu wel gemakkelijk bij komen?
Maseike
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-10 16:09
Gelukkig word Monnie idd wat rustiger. Ze is er zo gek mee, niks anders dan kroelen en kusjes aan elkaar geven. Duidelijke klik tussen die twee. We hebben ook besloten om deze mooie dame voor ons zelf tehouden.
En zeg nou zelf ze is toch prachtig. Cookie is meer donker dan op de foto hoor ik had de flits aan was beetje donker buiten.
En zulke mooie ogen.
Caresse07
Geplaatst: 28-03-10 16:47
Super dat jullie haar gaan houden
En zo mooi om te zien dat ze zo nieuwsgierig is en gek op kroelen
Steefjevos
Geplaatst: 28-03-10 16:55
Gefeliciteerd met de beslissing! Ze is dan ook prachtig:) Niets is mooier dan een merrie die zo dol is op het veulen en dat het veulen dan toch zo'n vriendelijk type is Leuke laatste foto's, ik vind d'r echt heel mooi. Benieuwd hoe ze opgroeit.
Oei wat een mooi veulen weer! Van Valeron zou ik dit jaar ook een merrie dragend hebben, maar helaas is het voor mij bij een guste gebleven!!!
Valeron heeft duidelijk de halslijn verbeterd! Proficiat met je mooie dame!
Frenka
Geplaatst: 29-03-10 09:29
Wat een heerlijke foto's. Kan lekker bewegen ook zo te zien. Groot gelijk dat jullie haar doorhouden, er gaat niets boven een vos met een blesje
Draflinger
Geplaatst: 29-03-10 20:30
wat een prachtig mooi veulen, mooie kleur prachtige afgekeningen
Maseike
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-10 23:41
@ Suelza dat is idd jammer, hoor dat er een paar merrie,s gunt bleven.
Valeron dekt een tijdje niet meer, de nieuwe eigenaren in frankrijk genieten lekker nu van hem in de sport. En na mijn laatste info doet hij het super goed.
@ Steefjevos ik hou je zeker op de hoogte
@ silverbrumby klopt helemaal. Vindt drie veulens uit een merrie halen genoeg Ik heb een hengst van haar een Voice kind en nu deze merrie van Valeron. Dus als het allemaal gaat zoals wij willen dan zal deze zeker bij drie een dracht hebben.