Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

micramadam schreef:Er is actie! Vanochtend toen ik haar in de wei zet voelde ik dat ze was niet als gewoon maar ik was niet zeker.
Vanavond toen ik haar uit de wie haalde wist ik het zeker. Ze had geen interesse meer in het gras en kon niet stil staan.
Eten gegeven en ze heeft wel gegeten maar niet alles en dat is Ruby niet!! Ze houdt van eten! Achterkant is ingevallen en alles is loos, uier is heel strak en vol meer geen melk. Wel heel veel vocht. Staart gaat de heel tijd heen en weer is hooger dan normaal , ze stampt haar benen en heeft geen interesse in haar bal gevuld met peen en appeltjes. Af en toe eet ze een klein beetje kuil maar ze staat gewoon alsof ze heel moe is. Ze ademt en kreunt vaak. Dus er is echt iets aan de hand.
Misschein komt ie vanavond. ik hoop het. In ieder geval gaat niet veel lange duren. Wij gaan om 22.00 weer naar stal en als ik nog verandering zie blijf if daar slapen. Word een slaaploos nacht geloof ik. Ik hoop als het gaat gebeuren dat alles goed gaat want ik heb net gehoord dat een tinker merrie in de beurt is overleden tijdens bevallen, veulen ook. Aub iedereen voor ons duimen en ik zal jullie op de hoogte houden.
Wij krijgen ook een Vivaldi veulen en precies hetzelfde aan de hand!!
Maar is er al wat bij jullie? Bij ons is de DA vanochtend geweest en die kan niet zien of het nog wel leeft..
Ik hoop het beste, voor ons en voor jou!!