Jip en Janneke is kinderchampagne hihi... Whahaha varkentje Audrey met haar slaaploze nachten
Jammer dat ik geen auto heb zaterdag anders was ik komen kijken maar Michael heeft hem nodig
Eponastable
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-10 21:39
Overtuig hem maar door heeeeeeul zielig te kijken!!!
pfff, ben aan het waken, ligt de tv kabel toch niet lam overal, denk dat het voor de dorpen hier in de buurt een saaie avond zal zijn! Voor mij weer niet maar lastig zo zonder televisie
Pffffff vorige nacht maar liefst een stuk of 5 mini veulens geboren en ik nog steeds niets!
Ben doodmoe... had veel smsjes van mijn alarm deze nacht maar zelf maar een 3 keer wakker geworden wat wilt zeggen dat ik onbewust heb gewaakt of totaal erdoor geslapen. Echt niet goed bezig dus... we waren gisteren zo laat thuis ook nog dus ben blij dat de baby nog in de buik zit.
randalinpony
Geplaatst: 02-05-10 12:48
Haha troost je, ons laatste veulen zit ook nog lekker waar het zit.
Die van ons doen gewoon erg hun best op de afwerking.
melk heeft ze al sinds een week. Ben aan het stressen want vrijdag vertrek ik op vakantie, mijn ouders blijven wel bij haar maar toch ga ik niet echt volledig kunnen genieten volgens mij.
Och meissie toch nog steeds geen mooi veulentje. Geniet jij nou maar van je verdiende vakantie!! Alles komt goed en je hebt nog 5dagen eer dat het vrijdag is...
Dat vind ik een beter idee aangezien het hier al 3 dagen snertweer is Ahhh toe Audrey we gunnen het jouw zo om het veulen geboren zien worden dat wij wel voor jouw en je manneke in de plaats naar egypte gaan. Neen je hoeft ons niet te bedanken doen we graag voor je