Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
booster schreef:ben erg benieuwd wat hier uit gaat komen voor iets moois ik heb zelf silverado ook op het oog en mijn merrie is blauw schimmel bont
Manda schreef:Lola heeft de nacht goed doorstaan en is echt zo relaxt, volgens mij is ze al best goed gewend. Ze staat nu ook eventjes met het konijn in de box en dat gaat echt super. Ik hou ze met de camera in de gaten
.
Het konijn is bijna even groot als haar veulentje zou zijn denk ik. Ik kijk het even aan maar het zal wel leuk zijn als ze af en toe samen konden (als ik thuis ben en ze in de gaten kan houden), dan hebben ze beide een maatje. Ik moet nog wat in de tuin in orde maken en dan kunnen ze zo allebei naar buiten (konijn liep altijd al los in de tuin). Het is echt grappig, het konijn ligt languit in de box en Lola zit gewoon relaxt van haar hooi te eten
.
booster schreef:ben erg benieuwd wat hier uit gaat komen voor iets moois ik heb zelf silverado ook op het oog en mijn merrie is blauw schimmel bont
Zo dan! Eindelijk een echte blauwschimmel bonte mini/shet! Wat heb ik lang gezocht naar een plaatje daarvan.
Ik weet niet voor 100% zeker of Lola nou vosschimmel bont is of toch blauwschimmel bont. Diegene waar ik haar van heb gekocht zegt dat hij dacht dat ze zwart geboren was maar op de ouste foto´s die ik van haar heb lijkt ze toch echt overduidelijk vos als basiskleur te hebben dus dan klopt het niet helemaal wat de vorige eigenaar (fokker dacht ik?) zegt.
(ze staat niet zo leuk op deze foto)
Maar ze heeft wel een zwarte huid onder de vlekken, terweil een vosschimmelbonte die ik ken dan weer een roze huid heeft onder de vlekken, en ik ook altijd dacht dat vossen een roze huid hebben?
Maar als ik zo die van jou zie oogt Lola toch weer heel anders. Als ik nu een vosveulentje krijg is het wel 100 % zeker. En eigenlijk verwacht ik ook een vosje!