wat een verhaal zeg en heel erg, hoop dat het nu allemaal goed gaat aan jullie zal het niet liggen, veel succes en ben benieuwd. Oja heeft ze ki gehad omdat ze weer een tweeling krijgt of puur natuur?
woow! die van ons zou er ook eerst 2 krijgen gelukkig kon bij ons de 2de wel weggehaald worden!
ik duim ook mee!!
marialva
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-10 20:54
Vandaag wat foto’s van mijn vrouwtje gemaakt, ze had het heerlijk naar haar zin en heeft ze heerlijk gerold en gerent kijk eens naar die buik zeg het gaat er nu bij mij op stal om spannen want onze Kamilia die dr uiers zijn vanacht vol geschoten ze zijn bijna tegelijk samen uitgerekend dus wie gaat als eerste?..............
Die buik op de één na laatste foto Het vrouwtje lijkt er zelf niet zo'n last van te hebben. Of merk je wel dat ze nu topzwaar is?
marialva
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-10 21:02
Pipi schreef:
Spannende boel daar bij jou
Die buik op de één na laatste foto Het vrouwtje lijkt er zelf niet zo'n last van te hebben. Of merk je wel dat ze nu topzwaar is?
ja lekker he het werkt mij echt op de zenuwen haha ik loop te stressen en de dames op stal doen alsof hun neus bloed uhhh we hebben op weg naar de bak een stuk of 10 keer stil moeten staan omdat mevrouw het vertikt om nog maar een stap te zetten ja je merkt duidelijk dat ze er echt last van heeft, hopelijk komt het snel allemaal goed voor haar?!
Gem
Geplaatst: 08-02-10 21:11
Vieren jouw paarden al carnaval Marialva ? Kenonnuh wat een fel halstertje! Nou..... ienemienemutte, wie gaat er eerst? Wat gok je zelf?
Een tweeling deelt de ruimte, dus ze passen zich daarop aan heb ik begrepen. Toen wij onze tweeling van Sandreo kregen was de merrie wel iets dikker dan normaal, maar niet veel.
Ben benieuwd zeg, spannend Ook al heeft ze al eerder een tweeling ter wereld gebracht, het blijft afwachten hoe het nu zal verlopen. Ik duim voor jullie