Spannend zeg! Het is me ontgaan, maar wanneer was ze ook alweer uitgerekend? Mocht je het eens nodig hebben, ik woon redelijk in de buurt en zou (mocht ze een beetje spannend worden) wel 's wat vaker proberen langs te gaan fietsen.
Melissa, het is een uur en 5 minuten. Ik ben bang dat je het met foto's moet doen.
De hengst is van zichzelf heel smal ja. Maar mijn merrie is echt een tonnetje. en met de uitkijk dat het later onder het zadel zal gaan ed. Dan heb je toch liefer een paard met een wat 'spitse' rug. Daar zijn zadels veel makkelijker op aan te passen dan zo'n ton als die van mij
Nessa... in het begin is het veulen waarscheinlijk heel vies Ik weet het eigenlijk wel zeker
Ik hoop ook dat er een mooi schoon veulen uit kot
Balte
Geplaatst: 30-04-09 11:03
Schoon is Vlaams voor mooi
Sodeletuut
Geplaatst: 30-04-09 11:06
Leuke combinatie, ben benieuwd wat er uit komt! Maar pfff, wat een magere hengst!
MallyBelly
Geplaatst: 30-04-09 16:39
..i
Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 20-09-23 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt
dat het hengst wat te dun is oké, maar daar hoeft inderdaad niet iedereen over te gaan ''zeuren''
hobbyboerin
Geplaatst: 30-04-09 18:45
mmoie combinatie lijkt me en tja mager dat is wel vaker bij dekhengsten daar kun je soms niet tegen voeren vooral als de hengst erg graag dekt onze hengst is ondertussen ruin maar wordt rond de lente vaak weer wat magerder omdat hij zich dan erg druk maakt als hij de merrie's ziet.
De uier is weer wat voller maar ik heb er geen foto van gemaakt...
skyez
Geplaatst: 02-05-09 18:20
Een hengst verbruikt al zijn energie met opschepperig doen! Dat is toch duidelijk!! Zeur er toch niet zo over. Er bestaat geen dikke hengsten als ze continu moeten opscheppen. Bijv als er merries langs komen.
Veel geluk en plezier met het veulentje dalijk. [/size][/size]