Hier weinig vuurwerk dichtbij. Ze gaan overdag naar buiten en snachts binnen, zoals altijd. Snachts buiten laten met/rond oud en nieuw zou ik nooit doen. Zal maar 1 mafkees een rotje in je weiland gooien en al je paarden gaan door de draad. Mijn 2 jarige zou ook zo gek zijn met het hele gewicht een hek plat te lopen, nee mij niet gezien.
Verwacht trouwens ook niet extreem veel vuurwerk als je naar het weerbericht kijkt.
Casarell wat vreselijk balen zeg van de smid. Baal daar zo van dat ze dat al zo jong verprutsen.
Minthe was m'n allerliefste veulen, geweldig. Daarna nooit meer hetzelfde en is ze altijd best snel gespannen. Daarom neem ik ruim de tijd voor het leren in tuig en slepen, zodat ze met die spanning van iets nieuws kan omgaan. En dat is veel herhalen en laten zien dat het allemaal prima is.
Fijn he zo'n smid met engelengeduld! Hier ook. Eerste paar keren sta je er een uur, inmiddels binnen 20 minuten rondom bekapt. Zo fijn. Soms heeft ze nog wel een terugval, maar vaak snel weer relaxt. Minthe zal ook naar de fysio gaan begin van het jaar 
Boedjang ja niks aan... arme beestje kon er niks aan doen en gaf juist heel braaf voetjes voor een baby van amper 2 maanden oud. Snap sommige smeden niet hoor...
Mooie ruime stal!
Sanet ja geweldig die babyfoto's. Nu weinig baby aan!
Had jij de luxe van overdag bevalling? Zilver had half 7 nog geen veulen. Ik doe camera uit, maak mij klaar, kom half 8 in de stal, staat minthe er naast 
Ze zijn zomaar groot
Vandaag fijn gewerkt aan de longe en een nieuwe vlecht. Manen worden lang