Babeau Wendy had in vorige topic iets neergezet waarvoor de mensen met IOS (iPad ect) ook kunnen kijken maar zoeken gaat moeilijk op iphone
N0a schreef:Verbeeld ik het me nu, of zit ze helemaal met haar buik te trekken?En ze staat in een soort spagaat?
Nicole schreef:Babeau Wendy had in vorige topic iets neergezet waarvoor de mensen met IOS (iPad ect) ook kunnen kijken maar zoeken gaat moeilijk op iphoneOk, dankjewel, zal eens zoeken
Mioux schreef:tip voor ipad en android nogmaals: download via de app store google play de browser puffing free,die heeft flash waarmee je de cam kan volgenIk vind die echt nergens
Ilona schreef:1 2 3 4 komt er nog wat van, 5 6 7 we wachten al zo lang!8 9 10, we hebben nog geen veulen gezien! 11 12 tis gewoon schandalig, persen joy!
puffin brower downloaden via play storemisschien dat ik t nu niet voor niks typ?:Dzoeken naar "puffin" dan staat er ergens "puffin free"
moyra schreef:magicalangel schreef:Draadje is weg achter in de stal, en madam staat er weer hoor Draadje is er nog Echt? Ze lijkt zoveel verder/dieper in de stal te staan!