Ik kijk net, in een minuut tijd: 78, 50 en 68 gezien wat betreft hartslag. Niet erg stabiel dus op dit moment....
Ach joh je moet het beste er van maken! Jammer dat het beeld niet goed is maar wees blij dat we teminste mogen mee kijken =D
zoeensep schreef:Ach joh je moet het beste er van maken! Jammer dat het beeld niet goed is maar wees blij dat we teminste mogen mee kijken =DHelemaal met je eens hoor!
het is van video op video en er kijken heel veel mensen dan heeft die daar moeite mee...daarom hebben wij ook aparte link dan eigenaar en janski
De staart opzij zag ik gisteren (of eergisteren?) ook al, toen de cam net online was.Maar ik heb ook de indruk dat het niet heel lang meer gaat duren.En dat zegt dan weer niet zoveel, heb er al vaker naast gezeten...
moet uitkijken dat van de spanning mijn eigen vliezen niet breken (zal ik dan ook een cam neerzetten )
testebeest schreef:moet uitkijken dat van de spanning mijn eigen vliezen niet breken (zal ik dan ook een cam neerzetten )
testebeest schreef:moet uitkijken dat van de spanning mijn eigen vliezen niet breken (zal ik dan ook een cam neerzetten )Hahaha idd
testebeest schreef:moet uitkijken dat van de spanning mijn eigen vliezen niet breken (zal ik dan ook een cam neerzetten ) hahahhaha