NeverGiveUp schreef:Is er nog iemand bij? buiten de stalNou, dat vroeg ik me dus ook al af. Is ze daar helemaal alleen?
*is van pure sp anning begonnen aan een zak marsen... hee gets.. balen zeg :S hoop echt dat het zo goed komt allemaal!!*duimen duimen duimen...
SaskiaKa schreef:NeverGiveUp schreef:Is er nog iemand bij? buiten de stalNou, dat vroeg ik me dus ook al af. Is ze daar helemaal alleen?nee hoor, maris is er (volgens mij der man ook,buiten de staldeur )
Nuage schreef:UPDATE:Mariska belt me net. Er komt geen pootjesblaas en ze voelt geen pootjes.Veearts is onderweg en is er binnen nu en 20 min.Duimen allemaal alsjeblieft !!Ik zit al een uur te duimen, ga nu aan een klein gebed beginnen.
Nuage schreef:UPDATE:Mariska belt me net. Er komt geen pootjesblaas en ze voelt geen pootjes.Veearts is onderweg en is er binnen nu en 20 min.Duimen allemaal alsjeblieft !!owneee... Hier draaien de duimen ook!!
Pf ik moet plassen.GO GO GOOO@ SaskiaKa :Ja inderdaad, maar ik dacht dat ik handen zag buiten de deuredit; Oh haar man dus. En de DA ook nog, jeetje..