Iris, KOM OP!! WE WACHTEN NU AL ZOOOOOOOOOOOOO LANG!! ! TS, ik hoop voor je dat Iris het veulen er snel uit perst dan kun je eindelijk weer fatsoenlijk slape n!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-12 19:40
Vanmiddag tussendoor op het land even tietjes gevoeld en nu zat er op haar andere tepel een heel klein korreltje hars, was wel zwart maar dat zal vuiligheid zijn van het rollen vermoed ik. Uier is ook goed hard maar die tepels blijven maar achter Kont is ook echt puntiger.
Komt weer even uit de stille meeleesmodus, nou Bassenqua dat lijken me toch tekenen dat het er toch echt op korte termijn aan zit te komen! Vrijdag de 13e dan maar?
pipo
Geplaatst: 12-04-12 19:49
zegt echt niks. Mijn voormalig trekpaardje had ook platte/rare tepels en ik vroeg de buurman verderop (fokt regelmatig) om s te checken en volgens hem kon het nog wel een poosje duren omdat de tepels anders/ook vol moesten. Nou niet dus.. volgende ochtend een pracht mannetje! maar ja Iris, zal iris niet zijn als ze ook hiermee "dwarsligt" hihi
oeehh vrijdag de dertien veulentje lijkt me wel grappig Het veulie denkt vast : Hahahahaahahahah Als ik op vrijdag de dertiende word geboren mag ik lekker "weer" stout zijn !
Liejn
Geplaatst: 12-04-12 20:18
Elleen schreef:
Spannend hoor! Ben echt benieuwd wat er uit komt:D
ik hoop een veulen
bartjeminoes
Geplaatst: 12-04-12 20:34
Liejn schreef:
Elleen schreef:
Spannend hoor! Ben echt benieuwd wat er uit komt:D