Dat Hevohuppeldepup heeft wel een mooie betekenis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lente schreef:Doet me denken aan Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch abba
Nee hoor TS, hou het maar wel uitspreekbaar

Lente schreef:Renskep:Lente schreef:[HK] Een kind krijgt een kind off-topic praat
Zo, daar kunnen jullie verder praten.
Kunnen we hier weer on-topic.
Tiffany schreef:![]()
Wahahahaha je hebt de laatste pagina's vast niet helemaal gelezen!
Op een bepaald punt heb ik gescreend en alleen TS posts gelezen! Was/Ben zo benieuwd!

en alleen kijk voor updates
.
! Echt respect dat je het zo volhoud (Geld voor elke eigenaar die veulens verwachten en waken! Respect voor jullie!) !
Veel ontwikkelingen ook, weet niet zo goed wat er van te denken, aan de ene kant vond ik het ook wel gezellig en aan de andere kant was het echt niet meer bij te houden. Ik had het wel fijn gevonden als je even pb contact met me had opgenomen Lente voordat je een HK kind krijgt een kind topic opent
Iris liet vanavond probleemloos toe dat ik haar tietjes voelde
uier is toch echt wel gevuld, niet op spanning maar haar tepels doen absoluut iet mee, die staan nog keurig tegen elkaar. Ik heb de kleine ook weer gevoeld, weer één zo'n harde trap, Iris kwam helemaal omhoog. Ze doet wel steeds meer kleine dutjes tussendoor op de dag, staat ze echt lekker te suffen.
Vraag het me toch wel ernstig af, ik was er vanuit gegaan dat ze vos zou zijn maar na het scheren vond ik dat meer op zwart lijken, in haar paspoort staat ze als zwart marmerbont.
Op zich is het te doen maar we pakken tussendoor weleens een dutje hoor. 

Bassenqua schreef:Volgend jaar hopelijk dat ding dat de cam online kan, dan kunnen er ( beperkt ) mensen mee kijken, dat was in dit geval wel een uitkomst geweest! Jij zit dus ook op een veulen te wachten Sparky10 ?
Sparky10 schreef:Bassenqua schreef:Volgend jaar hopelijk dat ding dat de cam online kan, dan kunnen er ( beperkt ) mensen mee kijken, dat was in dit geval wel een uitkomst geweest! Jij zit dus ook op een veulen te wachten Sparky10 ?
nee joh! heb een klophengst die kan geen babies maken hihi en ook niet krijgen..
onze eigen baby moet snachts nog twee keer de fles he om 00.00 en om 04.00