Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marialva schreef:hallo allemaal
ik was vannacht om 3 uur thuis en ben mn bed ingegaan NEE NOG GEEN BABY'S![]()
om 06.00 ging het alarm weer af tot 6 keer aan toe, pfff kon er moeilijk uitkomen, ben gebroken![]()
maar goed mn kloffie weer angetrokken en weer in de tuuttuut, met de gedachten als ze nou niet geboren worden dan sleur ik ze eruitmaar helaas tot 9 uur op stal geweest maar nog steeds niets
ik heb nu Kamilia Naast Champie gezet dus misschien kunnen de dames elkaar zo een beetje opjutten
![]()
Ik ben net thuisen als jullie het niet erg vinden? ga ik mn nestje in en eens lekker slapen voordat dat Kl
TEN alarm weer gaat loeien
men wat ga ik een hekel aan dat geluid krijgen
nee grapje straks vindt ik het mooiste geluid van de wereld
![]()
ohh beide dames staan rustig nu en staan heerlijk hun voer en hooi te eten![]()
nou lieve mensen truste en een fijne valentijnsdag![]()
![]()
![]()
![]()
essiesilly schreef:marialva schreef:hallo allemaal
ik was vannacht om 3 uur thuis en ben mn bed ingegaan NEE NOG GEEN BABY'S![]()
om 06.00 ging het alarm weer af tot 6 keer aan toe, pfff kon er moeilijk uitkomen, ben gebroken![]()
maar goed mn kloffie weer angetrokken en weer in de tuuttuut, met de gedachten als ze nou niet geboren worden dan sleur ik ze eruitmaar helaas tot 9 uur op stal geweest maar nog steeds niets
ik heb nu Kamilia Naast Champie gezet dus misschien kunnen de dames elkaar zo een beetje opjutten
![]()
Ik ben net thuisen als jullie het niet erg vinden? ga ik mn nestje in en eens lekker slapen voordat dat Kl
TEN alarm weer gaat loeien
men wat ga ik een hekel aan dat geluid krijgen
nee grapje straks vindt ik het mooiste geluid van de wereld
![]()
ohh beide dames staan rustig nu en staan heerlijk hun voer en hooi te eten![]()
nou lieve mensen truste en een fijne valentijnsdag![]()
![]()
![]()
![]()
en dat is nou net de reden waarom ik GEEN geboortemelder koop/huur hahawe hebben infrarood IP camera s in stal en als ik denk dat het komt, waken we om het half uur
(pa en ik wisselen af) maar je hoeft er dus niet uit, alleen even op de laptop te kijken, ideaal!