Haha, ze traint de kilos er wel af Vind dat ze echt de symptomen heeft van een merrie die moet bevallen
Dit is niet de hele nacht hoor ze heeft een paar uur staan slapen maar dat wordt zo saai om te kijken dus ik heb een beetje geknipt in de beelden
Wat is ze onrustig zeg! Hopelijk kan ze snel haar nachten in gezelschap van haar kleintje doorbrengen! Cool filmpje!Edit: Ooh!
Dustinlover schreef:[ Video ]door janski gemaakt Dat deuntje, dat doet het hem! Het is ook net zo'n hamstertje dat rond rent
Dat versnelde eten ziet er toch wel enigzins komisch uit!! Maar, zie ik het goed??Zie ik het veulen bewegen in de buik als ze hooi knabbelt??
abbycootje schreef:ligt t nou aan mij of zie je rond 3.55 nou wat bewegen? Zo dat zag je inderdaad er duidelijk.
Vreselijk, zit ik in,spanning mee te lezen en even terug te lezen, doet het filmpje het niet op mobiel.......
Zo, even een berichtje van een stille meelezer Wat spannend allemaal! En wat is ze toch dik, haha! Zou mooi zijn als de dierenarts gelijk heeft en het niet al te lang meer duurt!
Cryssie schreef:Waar kan je meekijken??niet helaas, er kunnen maar een paar mensen meekijken ivm belasting van de server.