Prnt scrn knop in paint ctrl V dan uploaden bijvoorbeeld met imageshack.com en die link hier neer zetten
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-12 22:47
Nou geen uierfoto zoals jullie al zagen... ze lag er zo uitgeput bij dat ik het niet eerlijk vond om haar in de benen te jagen voor alleen een foto.. Ze heeft het heel zwaar op dit moment, ligt te kreunen en te steunen, en ik had even de hoop de ze misschien op deze manier ging bevallen.. Maar denk het niet. Maar ze lijkt ontspannen te liggen nu, maar dat is het echt niet.
Zoals ze lag kon ik de kling goed zien, en deze was al mooi rood van binnen.. Ik kon het veulen er net echt wel uitkijken.. maar dat lukte helaas niet.
Nou nog even een warme chocolademelk, en dan toch maar naar bed alhoewel ik het liefst de hele nacht in de stal blijf om haar bij te staan..
Begin oprecht medelijden met haar te krijgen.... Joy heeft het zo gehad volgens mij..... Hoop zo dat het snel zover is en ze gezond en wel met veulen de wei in kan.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-12 22:59
Ik ga voor de zekerheid toch Hope eruit halen. Haar uier is nog zodanig dat zij nog niet onder de cam 'moet'.. En al verwacht ik niet echt iets vannacht, haal ik haar er voor de zekerheid toch uit.. Want tja.. zoals ze net lag leek het toch net echt (als je even vergeet dat ze net 3 uur heeft staan eten ). Dan kan hope in ieder geval niet voor de cam gaan staan de hele tijd
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 22-04-12 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt