Bij Benth d'r dekbon staat er :
Gedekt in Kudde en dan met andere pen erboven geschreven 22-4-2011
Of eigenlijk ... geen exacte dekdatum

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Mmmmmzij heeft mij over Iris verteld dat ze uit de hand is gedekt en ook maar 1x omdat ze Kenneth de volgende dag afsloeg
Nu kunnen we natuurlijk alles verwachten van zo iemand maar het wordt alleen maar onduidelijker
Edit : op Iris haar dekbon staat, gedekt 18 April!
Bassenqua schreef:13 April ?nou dat is dus een andere datum dan 18 April, daar gaan we dus al fout.
![]()
Nee als ze in de kudde zijn gedekt zie je niet de hele dag wat er gebeurt, aangezien ze haar ogen ook al sloot voor de conditie van haar paardjes geloof ik er niks van dat ze zo specifiek kan zeggen dat Iris 2 dagen hengstig is geweest en Benthe 5 dagen.
Als we van 13 April uit zouden gaan zou Iris nu 334 dagen drachtig zijn.
Bassenqua schreef:Benthe zou op 22 April gedekt zijn, als we die datum nemen zit er maar 4 dagen verschil tussen, ik ben immers van 18 April uit gegaan.We komen er toch niet achter, is gewoon afwachten helaas. Kan ook zijn dat de datum wel klopt maar iris gewoon de lange dracht pakt, een boel mini's bevallen tussen de 320 - 330 dagen maar er zijn er ook die 350 dagen dragen, kan natuurlijk ook zo zijn dat Iris tot die groep hoort.