Laxeren is gelukt en ze heeft busopan en pijnstilling gehad, ze staat nu met een korf op want ze mag niet eten . Morgenacitend geleidelijk opbouwen en op de mest letten maar dat weet marja wel van ted . Marja blijft ook op stal slapen nu en kan haar op de cameravolgen. nou ik gaat proberen of ik wat kan slapen, heb onderhand zelf koliek in me darmen hihihi
Da is inmiddels nog een keer geweest. Weer pijnstiller, buscopan en parafine. Der mest wat ze eruit hebben gehaald is zo hard als beton. Ze drinkt zelf te weinig al het vocht gaat naar de melk voor Aslan. We gaan kijken of ze wat met een liksteen wilt doen, dan gaat ze hopelijk zelf meer drinken.
Ze loopt nu lekker in de wei, kan ze zelf bewegen gras eten mag ze gewoon dat laxeerd ook weer wat.
Als ze de liksteen niet wilt kan je proberen een zoutoplossing in het water doen.. Zo zeg, wat is dat wel schrikken hoor.. Veel sterkte en geef der maar een dikke knuf.
Tjinta
Geplaatst: 22-03-13 15:13
Och arme Whisper, geeft ze alle vocht aan haar kereltje.. Hopelijk knapt ze snel weer op.
Wanneer heeft ze nu voor het laatst zelf gemest? Kun je eventueel haar hooi tijdelijk weken, zodat ze meer vocht binnenkrijgt? En/of inderdaad slobber.