Hielen masseren wil nog wel eens helpen om de weeen wat aan te jagen (net als oortjes masseren...). Net zo lang blijven masseren tot het veulen er is
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-12 12:07
Nog even een offtopic oproepje graag reageren via PB en niet op het topic.
Ik ben op zoek naar een nieuw huisje voor onze gecastreerde bonte veenweideschaap Frenk, een gecastreerde ram. Hij loopt nu bij een kennis van mij in een groepje ooien maar die gaat verhuizen en al haar dieren moeten weg. Ik heb Frenk laten castreren zodat hij niet alleen hoefde te staan, hier stond hij tussen de paardjes maar was niet op zijn plek. Ik zoek dus een huisje voor hem waar hij tussen wat ooitjes kan lopen. Frenk is erg mak en een grote knuffelkont, ik heb hem zelf gefokt en zou het jammer vinden als ik hem uit het oog verlies. Meer info via PB.
Durf niet aan die oortjes te zitten, of hielen, dadelijk is het veulen er nog niet klaar voor en gaat het fout! Laten we de natuur maar gewoon zijn werk laten doen.
Esther, was niet om tips te geven. Was meer een reactie op degene die diva wel een mooie naam vond Ik dacht zoek iets soort gelijks maar dan in native american.
Hillady
Geplaatst: 12-04-12 12:46
iris !!!! Nu begint het hoop ik dichtbij te komen ...
Spannend Esther.. Hoe is Iris momenteel?? Weer iets veranderd qua gedrag?
jorretje
Geplaatst: 12-04-12 13:37
nou nou.. ik word al moe van het bijlezen, kan me voorstellen dat jij er helemaal krankjorum van wordt Esther! Maar houdt moed, het KAN nou gewoon niet lang meer duren! toch?
pieps
Geplaatst: 12-04-12 13:40
Bassenqua schreef:
Durf niet aan die oortjes te zitten, of hielen, dadelijk is het veulen er nog niet klaar voor en gaat het fout! Laten we de natuur maar gewoon zijn werk laten doen.
Geintje!! Het werkt echt niet, voordat iedereen drachtige merries gaat plagen
Lunaeekie
Geplaatst: 12-04-12 13:41
Ik was het topic even kwijt, maar toen zag ik het weer! Ik dacht dat het veulen er nu wel zou zijn, maar helaas. Nog langer wachten
pipo
Geplaatst: 12-04-12 14:05
het komt wanneer het komt, daar doe je niks tegen hoor. Net als bij mensen..een goeie beurt zou kunnen helpen zeggen ze,maar als het niet zover is komt t echt niet!Kan je schommelen tot je een ons weegt. Kan gerust aan alles zitten hoor, inclusief oortjes.
er zijn in ieder geval al veranderingen dus het schiet op
xYaartje
Geplaatst: 12-04-12 17:09
Heb sinds dinsdag niet meer gekeken (Schaam schaam ) en ik had dan al wel een veulen verwacht, maar neen hoor, het veulen laat nog op zich wachten! Maar ondanks alles wel veranderingen, en we blijven wachten en wachten
horzlover
Geplaatst: 12-04-12 17:23
Aha
penicus agraricus gigaticus Kennen jullie vast wel
Tu scelecti mater, mihi ut liberi gigatus sind ofzo mijn tijden zijn niet perfect voor de latijn kenners ik heb mogen er tussen uitgelaten omdat ik die niet zo een twee drie ken