Hahha wat spannend allemaal volg het al een tijdje maar heb niks gezegd dacht laat ik dat maar eens gaan doen. Ben benieuwd !!! hahahah wel foto's maken he En wat een mooi verhaal trouwens. Ik wed dat het vanacht of morgen nacht gebooren word
Ik heb nog wel een stokbroodje met kruidenboter...
Kunnen we niet om beurten gaan waken zodat TS vannacht aan wat slaap toekomt?
heb echt met je te doen TS!
quincy1998
Geplaatst: 29-03-12 19:23
Lekkker ik heb wel aarbeien in huis Dat is lekker als je die op een bescuit doet en dan met heel veel zuiker er op jammmie xd idd je zal wel dood op zijn TS ! We gaan je wel helpen
Hahaha ik woon in losser dat is bij enschede eigelijk duz geen idee hoelang ik moet maar moet morgen wel naar school. Ik vind eigelijk als het veulen er is dat we met zijn allen op Kraambezoek moeten
Ja vind ik ook ! boktmeeting, en dan een echt kampvuur maken !
Okielove75
Geplaatst: 29-03-12 20:00
Nou, baby Iris doet wel lang over!
_Marell
Geplaatst: 29-03-12 20:02
Jaa
Mag ik vanavond ook aanschuiven? Ik neem wel gevulde koeken mee Oh wacht, ook chips.
@hierboven: Leuke pony. Ik neem mijne ook mee. Mogen het er ook twee zijn? Edit; dit zijn ze: https://picasaweb.google.com/lh/photo/t ... directlink Ze zien er in het voorjaar toch iets beter uit. @takkie_: Beterschap.
Ai, Iris moet maar opschieten. Vind het echt niet normaal meer hoor. Gek paard. Grapje Iris.
@Howrse: Zoooooo dat kleine vosje lijkt echt sprekend op mijn verzorgpony
Hup hup Iris, wanneer poep je dat veulen nou eens uit? Ik word ongeduldig
Anoniem
Geplaatst: 29-03-12 20:12
Jongens, het is geen HK. Zullen we de foto's van onze eigen paarden/pony's gewoon achterwege laten?
Kampvuurpraat is ook leuk maar probeer wel inhoudelijk te blijven reageren. Het is voor TS vervelend als het topic straks naar de Hk wordt verplaatst omdat meelevende meelezers de boel niet meer on topic houden.