wat is ze heerlijk rond ben benieuwd wanneer ze de baby eruit gooit.. en die nijns zijn echt te schattig die fotos met de nijn samen zijn echt om op te vreten
Hahaha vreselijk als iedereen je kan zien! Zou ze 't doorhebben?
Nicole
Geplaatst: 14-04-10 13:52
haha toen had ze geen zin meer
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-10 13:57
Dat ben ik niet hoor op de webcam, dan zou ik wel erg klein zijn he . Dat is het buurmeisje, vlak nadat ik had uitgemest kwam ze aanbellen, toevallig he.... Kennelijk ook de webcam de hele dag aan. Maar ze wil volgens mij juist graag op de webcam, eerst wilde ze Lola elke keer naar binnen slepen, maar dat mag niet meer van mij, Lola vind dat niet leuk.
Konijn niet te pakken? Nijn is lekker buiten die hoef ik helemaal niet te pakken te krijgen .
Ik ben net me bed uit, want vannacht bijna geen oog dichtgedaan. Lola lag echt schandalig lang languit te slapen, en dan gaat het alarm om het kwartier af. Ik was bijna naar buiten gegaan om te vragen of Lola misschien mijn kussen en deken wilde hebben aangezien ik toch niet kon slapen als zei dat wel deed .
Het alarm is denk ik een stuk of 20 keer afgegaan. En ik ben er nu uit dat ze begin van de nacht languit slaapt, tussen 3 en 4 en tussen 6 en 7. En dan echt lang volledig plat! Maar ik waag het er niet op het alarm op slaapstand te zetten, zul je net zien dat ik daardoor de bevalling mis.
Net was je wel aan het mestruimen toch? Toen zag ik je
Zijn wel echt nachten zo he...
Nicole
Geplaatst: 14-04-10 14:01
ZO dat is een redelijk slapeloze nacht ja..
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-10 14:04
Ja mestruimen wel, als ik had geweten dat er 30 mensen meekeken had ik hem wel even uitgezet , ik ben allang blij dat ik me eerst fatsoenlijk had aangekleed haha, ik was net me bed uit. Gisteravond zat ik zo lekker in badjas en moest nog wat doen in stal maar had echt geen zin me om te kleden, dan doe ik de webcam lekker even uit . Zul je zien dat ik dat eens een keer vergeet haha