Heel veel sterkte met het overlijden van jullie kleine wondertje. Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Jullie hebben met alle goede zorgen zoveel gedaan als mogelijk was! Thumbs up, daar mag je trots op zijn. Fijn dat de merrie het wel goed maakt.
ik heb het hele verhaal gevolgt en jullie krijgen een flinke pluim respect, ondanks alle goede en inspannende zorgen heeft jullie mooie miracle het niet mogen redden, veel sterkte met dit grote verlies!
Balou_k
Geplaatst: 21-04-09 00:07
Wow, werkelijk waar een wonder, ik heb echt gebeden voor jullie helaas, R.I.P little miracle
ik vind het ontzettend knap wat jullie allemaal hebben gedaan om het veulen te helpen! wat erg om nu te lezen dat het veulentje het toch niet heeft gered!
xLauwterd01
Geplaatst: 21-04-09 08:56
Hier ook een stille meelezer. Ik heb het helemaal gevolgt vanaf het begin. Heel veel sterkte daar. Ik vind het echt knap wat jullie voor dat lieve merrietje hebben gedaan. Heel veel respect voor JULLIE!
Heel veel sterkte!! Je hebt gedaan wat je kon en helaas mocht het niet zo zijn. Mag je meisje maar spelen op de eeuwige groene weiden..... Gaat het nu wel beter met moeders? Zij zal nu wel extra knuffels kunnen gebruiken.
Aah wat sneu. Heel erg veel sterkte! Jullie hebben er echt super voor gezord!
Lieszje
Geplaatst: 21-04-09 16:51
Sterkte, ik weet hoe het is om een veulentje te verliezen na een aantal dagen
Annemarel
Geplaatst: 21-04-09 16:56
Damn, heftig..
chance
Geplaatst: 21-04-09 18:15
Heb net even rowan nog gesproken. Het gaat wel weer goed met haar. Fabje is ook weer helemaal 100%. Ze vertelde al dat fabje nogal springerig is. Ze is weer langzaam aan het opbouwen met naar buiten(weidegang/bak) gaan enzo. Ze hoeft nu niet meer gespoeldt te worden en ze heeft geen verhoging meer.
O wat erg zeg ik vond het zon prachtig verhaal (klinkt toch niet stom he) ik bedoel dat jullie hem een kans wilde geven enz. Veel sterkte voor jullie jullie hebben alles geprobeerd maar het mocht niet zo zijn, wel fijn dat het met zijn moeder weer goed gaat, heel veel sterkte met jullie grote verlies.
Laux
Geplaatst: 21-04-09 21:28
sterkte!
majo8
Geplaatst: 21-04-09 23:14
Nou fijn dat de merrie het tenminste weer goed maakt hopen dat dat zo blijft!