Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
caia pakt de vingers van de stalhouder altijd. Hij heeft oranje handschoenen aan en caia is zwaar overtuigd dat het wortels zijn

Hij krijgt al wel wat kleine stipjes op z’n kont, maar verder is het nog een verrassing..
Citaat:Hahahahah zo gaat het hier ookcaia pakt de vingers van de stalhouder altijd. Hij heeft oranje handschoenen aan en caia is zwaar overtuigd dat het wortels zijn

Citaat:Die van mij staat wel gewoon vast, ook als ik even iets moet pakken. Als veulen inderdaad opgebouwd door het uiteinde zelf vast te houden, maar ondertussen kan ze prima zelfstandig vast staan. Nu is onze aanbindplek wel gewoon tussen de andere paarden en hebben ze daar toegang tot de hooinetten, dus ze staat dan niet geisoleerd zonder iets om haar bezig te houden.
Ze is echt prachtig
dat betekend grasjes voor Jelske en kan ze nog meer groeien. Ze word al best groot

ik probeer steeds niet langer dan 10 minuten iets met hem te doen, merk dat zijn spanningsboog echt kort is.
met zijn nieuwe halster, maat Cob!