Mijn berichtje aan jou valt vast niet erg op hier tussen. Maar ik heb de verhalen allemaal gelezen wat je over Miracle vertelde. Maar ik wil je toch vertellen dat ik het erg sneu vind. Ik wens je heel veel sterkte toe. Je hebt gedaan wat je kon doen, vind het echt super van je.
Maanon_
Geplaatst: 19-04-09 14:45
jeetje wat sneu! heel erg veel sterkte
Mika7
Geplaatst: 19-04-09 14:56
Veel te kort, maar zoveel liefde en warmte mogen ontvangen.
Rowan sterkte; super wat je allemaal gedaan hebt voor dit wondertje.
nog even een update over de merrie.. Zij maakt het super.. veearts is net weg en ze hoeft niet meer gespoeld te worden. Ze mag nu iedere dag een half uurtje naar buiten en wel elke dag 2x getempratuurd worden.
Heel veel sterkte, en gelukkig dat het goed gaat met je merrie
Dustinlover
Geplaatst: 19-04-09 16:07
Can't sleep, cause everything's changing You don't want to leave things behind Can't breath, cause to many things Going on, going wrong in your life
Tears in your eyes Sweet goodbyes
I know how you feel right now Losing dreams you've come to care about I know what you need right now You need to come on home so I can hold you tight
Get you through the night I'll get you through the night
Wake up, the sun's shining bright Let's go out of bed, into the light Shape up, we won't forget Still there's lot's of love left to hold tight
Tears in your eyes Sweet goodbyes
I know how you feel right now Losing dreams you've come to care about I know what you need right now You need to come on home so I can hold you tight.
Get you through the night
Everything of love between us, will get us trough the night All the things we've lost will teach us, see the pretty things in life All the places that we've been to The people we relate to All the love that we give in to
Blow the tears from our Eyes Sweet goodbyes
I know how you feel right now Losing dreams you've come to care about I know what you need right now You need to come on home so I can hold you tight
I know how you feel right now Losing dreams you've come to care about I know what you need right now You need to come on home so I can hold you tight.
I'll get you through the night
Dit is het liedje wat het meest bij mij en Miracle heeft gepast..
Ach gos, wat zonde dat de kleine Miracle het niet heeft gehaald. Ook al zat het er vanaf het begin in, heb ik toch een brok in mijn keel. Zeker na het zien van de laatste foto's Jullie hebben er alles aan gedaan, meer kon je niet doen. Heel veel sterkte
Wel fijn dat het met moeders weer goed gaat.
Imaginaerum
Geplaatst: 19-04-09 19:37
Heel veel sterkte.
Ibalia
Geplaatst: 19-04-09 20:46
Ik had gehoopt iets anders te lezen maar helaas. Je hebt alles er voor gedaan en het heeft niet zo mogen zijn.
Veel sterkte en ik hoop dat je merrie gauw opknapt.
ESSIE70
Geplaatst: 19-04-09 21:17
Kom net terug van een weekendje weg,en het eerste wat ik doe is kijken hoe het met Miracle is. Maar helaas heeft ze het niet gered Petje af voor je doorzettings vermogen. Veel sterkte En gelukkig gaat het met je merrie weer veel beter.
Respect dat jullie het geprobeerd hebben, heel jammer dat het vechtertje het moest opgeven. Sterkte!
Wannabe2003
Geplaatst: 20-04-09 15:31
Heel veel sterkte met het verlies van het overlijden van Miracle. Ik heb veel respect voor wat je allemaal (en ook de rest natuurlijk die jou geholpen heeft) voor haar hebt gedaan. Je mag trots zijn op jezelf. Ga nu weer genieten van je merrie en zorg dat zij er weer helemaal bovenop komt. Zo te lezen gaat het goed met haar. Nogmaals sterkte.