Snap ik san! Gaat vast goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk kunnen ze snel samen! Wel nog veel gehinnik om zijn mama...

De andere is gelukkig wel lief
En nu hij er is durf ik amper te gaan slapen door de schrik dat er vannacht iets gebeurt
Sarah_Fons schreef:Plutolover ik ben ook al een paar dagen aan het stressen hoor! Zeker vandaag was het erg.. wachten op mijn werk tot de dag om was, was echt zenuwslopendEn nu hij er is durf ik amper te gaan slapen door de schrik dat er vannacht iets gebeurt
Mijn vriend is deze week thuis en ik volgende week dus dat komt goed uit.
Wil hem vaak wegjagen. Komt met zijn oren plat op hem af enz... Terwijl Jack gewoon bij hen 2 wil zijn. Dat zie ik nog niet meteen gebeuren. Iemand tips om de wenning te bevorderen? De andere is wel heel lief voor hem, maar is de onderdanige van de 2, dus kan hem niet echt beschermen vrees ik.

kortere poging tot bijlezen deze keer, ik hou ’t niet bij haha!
ik vind haar nog steeds zo aansprekend! Die blackfoto is echt gaaf, respect dat je haar zo netjes hebt geknot haha! Liet ze dat goed toe? 
Nijn is leuk zeg, heb haar volgens mij al wel eens voorbij zien komen bij KS-ITP. Die naam is me in elk geval bijgebleven
is dat enkel de roepnaam of ook de stamboeknaam? Heel erg jammer van de merrie zeg… Alvast veel sterkte ermee!

kan me herinneren dat die een twijfelgeval was haha!