Geplaatst: 19-04-09 09:49
Wat een verschrikkelijk nieuws. Jullie mogen trots zijn op jezelf. Jullie hebben haar alles gegeven wat mogelijk was en ik weet zeker dat ze jullie daar heel dankbaar voor is. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
May all her dreams come true in heaven.
BibicheB
Geplaatst: 19-04-09 09:58
Ontzettend veel sterkte toegewenst!
Je zal wel helemaal kapot zijn, na alle zorg en het gemis van je slaap en alle emoties.. Meid, je hebt alles gedaan wat je kon doen. Héél veel sterkte..
Twiggy2008
Geplaatst: 19-04-09 10:04
Heel veel sterkte toegewenst, jullie hebben zo ontzettend je best voor haar gedaan..... Nu rent ze rond op de eeuwige groene weides..... R.I.P., lief dapper veulentje.
Hey TS en betrokkenen, heel veel sterkte hoor, jullie hebben samen met haar geknokt, maar het heeft niet zo mogen zijn...
Sterkte met de merrie en ik hoop dat die het goed maakt!
En verder sluit ik me bij Twiggy aan: Ze rent nu vást gelukkig rond met vriendjes, daar waar het goed is!
Vorstin
Geplaatst: 19-04-09 10:28
Dus toch............Heel veel respect voor je doorzettingsvermogen Rowan, wij hadden hetzelfde gedaan. Ookal voel je nu de pijn van het verlies, het is beter zo. Bedenk dat deze ervaring je sterker maakt, ook voor een evt. een volgende keer.
Veulens kunnen je ook een lange tijd voor de gek houden. Vorig jaar moesten we afscheid nemen van ons hengstveulen Aswyn, die vruchtwater en meconium had binnengekregen tijdens de geboorte. Op 3 dagen ging hij ineens rochelen en snel ademhalen en zijn we met spoed naar de veulenbrigade geracet. Helaas heeft hij het niet gehaald, na 6 dagen was hij zo benauwd dat er hij uit zijn lijden moest worden verlost, er is autopsie gedaan en zijn longen bleken al vol met ontstekingen en zijn hartje was ook al een stukje afgestorven. "Het was een wonder dat hij zijn zuurstofgehalte nog zo lang op peil heeft weten te houden", zei de arts. Zo moet het ook met Miracle geweest zijn. Ze bleef drinken, maar toch gleed ze af....
Geef je merrie een dikke knuffel en....... slaap zacht klein Wondertje, niemand hier zal jouw korte bestaan vergeten!!!
jeeetje wat een heftig verhaal.. Zit het met kippenvel te lezen! Heeel veel Sterkte toegewenst voor jullie beide! Je had het niet beter kunnen doen volgens mij
Libertylove
Geplaatst: 19-04-09 10:38
Jeetje wat sneu dat Miracle uiteindelijk toch overleden is ... Je hebt datgene gedaan wat je kon doen.
Veel sterkte met je merrie nog. Hoop dat zij weer helemaal de oude gaat worden, het is in ieder geval fijn om te horen dat zij opknapt
Harinaatje
Geplaatst: 19-04-09 10:38
Meiden, veel sterkte! Knap dat jullie gevochten hebben voor het leventje van een vechtertje!
Ook ik heb met tranen in mijn ogen de laatste update gelezen en de foto's bekeken. Meiden, ik heb ontzettend veel respect voor de manier waarop jullie op alle mogelijke manieren hebben geprobeert dit knappe meisje in leven te houden!
Ontzettend veel sterkte met dit verlies!
Stravero
Geplaatst: 19-04-09 10:44
Ik heb heel veel respect voor de meiden die er deze dagen voor het veulen zijn geweest! Petje af! Veel sterkte met het verlies.
jeetje, ik heb steeds stil meegelezen, maar nu toch maar een berichtje. wat naar dat het uiteindelijk toch niet zo mocht zijn. jullie hebben je uiterste best gedaan. daar toch echt nog petje af voor!
Jullie hebben álles gegeven voor dit veulen, hebben idd gedaan wat jullie kunnen. Heel veel succes met dit verlies.
Marleen
Geplaatst: 19-04-09 12:00
Aaah wat sneu.. Veel sterkte en hopen dat het snel weer bter gaat met je merrie!!
Dustinlover
Geplaatst: 19-04-09 12:03
heel erg bedankt allemaal...
Ik ben ondertussen weer wakker en heb redelijk kunnen slapen.. Wel dat je soms wakkeer schiet omdat je denkt ik moet eruit voor melk te halen.. Ik heb alles gedaan wat ik kon.. en ga me nu concentreren op mijn merrie die ook alle steun nodig heeft...
Heel erg bedankt voor al julie steun, ik heb er echt veel aan gehad!!
whitneyvdw
Geplaatst: 19-04-09 12:17
lieve rowan ik hoop dat je merrie het een beetje kan verwerken,en dat ze gauw gezond is,geef haar maar heel veel knuffels,ik weet zeker dat fab voelt dat je alles voor haar kind gedaan heb,ik hoop dat je jezelf ook gauw wat beter voelt.en ik hoop dat je eventuele veulentje wel gezond ter wereld komt,jullie verdienen dit zeker.zoals de inzet die jullie gaven.ik was heel erg ontroerd door de laatste foto,s van miracle,zo met liefde omringt,nogmaals heel veel sterkte.liefs heidi
D_Travis
Geplaatst: 19-04-09 12:17
Heel erg veel sterkte jullie hebben met zijn allen gevochten voor dit kleintje..
Fijn dat je redelijk geslapen hebt. Kan me voorstellen dat je soms wel raar wakker wordt. Het zal nog wel een tijdje duren voor je dit een plekje gegeven hebt. Je bent een sterke meid, succes met de merrie.
Liann.
Geplaatst: 19-04-09 13:29
ze leek echt een vechter een doorzetter.. ik vind het echt rot dat ze het niet heeft gehaald sterkte ermee