354 pagina's over een veulen dat weigert ter wereld te komen.. hij/zij MOET echt uiterlijk dit weekend geboren worden hoor! volgende week ben ik voor examens aan de andere kant van het land dus kan ik niet volgen...
 354 pagina's over een veulen dat weigert ter wereld te komen.. hij/zij MOET echt uiterlijk dit weekend geboren worden hoor! volgende week ben ik voor examens aan de andere kant van het land dus kan ik niet volgen...                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Naja.......... Dat het veulen nog steeds niet geboren is
  Naja.......... Dat het veulen nog steeds niet geboren is  pffffff ik kijk dit topic wel meer dan 10x per dag na ....Maar vooral 's ochtends denk ik : Snel laptop op starten dan direct even naar bokt om te kijken of het veulen van iris er al is .... Maar nee hoor steeds niet
 pffffff ik kijk dit topic wel meer dan 10x per dag na ....Maar vooral 's ochtends denk ik : Snel laptop op starten dan direct even naar bokt om te kijken of het veulen van iris er al is .... Maar nee hoor steeds niet  Moet snel komen anders kunnen wij allemaal niet meer afkicken
 Moet snel komen anders kunnen wij allemaal niet meer afkicken   Haha straks als het veulen er is start ik nog steeds mijn laptop zo snel mogelijk op en kijk of het veulen er al is maar die is er dan al
  Haha straks als het veulen er is start ik nog steeds mijn laptop zo snel mogelijk op en kijk of het veulen er al is maar die is er dan al  Naja GO IRIS DEZE WEEK A.U.B EEN VEULEN ! SWS 1649 BOKKERS DUIMEN MEE !
 Naja GO IRIS DEZE WEEK A.U.B EEN VEULEN ! SWS 1649 BOKKERS DUIMEN MEE !  Ik hoop dat mijn pepptoc gaat helpen
  Ik hoop dat mijn pepptoc gaat helpen  

)
 )                                                         

xsiroccox schreef:Woogy schreef:het zal voornamelijk een hengstje zijn omdat mannen altijd te laat zijn...komop Iris!
voornamelijk hengst??? en de rest dan...???neem aan dat je vermoedelijk bedoelt, haha