Jeetje, ik had wel een keer de OP van het 1e topic heen gelezen, en later nog eens aangeklikt. Nu ik keek kon ik m'n ogen niet gelover dat er al meer dan 150 pagina's zijn in totaal Ik ben ook wel erg benieuwd wat deze jonge moeder voor iets prachtigs aan het maken is
SaraSindy
Geplaatst: 29-03-12 13:00
Nou iris, duurt wel heel erg lang! 351 dagen! Dat houd ze goed vol zeg!
Zal wel heel leuk zijn als het op 1 april word geboren!
Zo te lezen zitten jullie al een lange tijd in de spanning wanneer het veulen geboren wordt. Spannend hoor. Ik ben erg benieuwd, zou leuk zijn als het zondag 1 april zou worden
een dagie paasvee een gelijk weer puur veel paginas er bij IRIS KAK DAT VEULEN ER NOU ES UUT!!!!!!!!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-12 13:51
Nee hoor, ze is het écht nog niet van plan. Ze laat eerst een paar andere merrie's voorgaan zodat ze ervaringen kunnen delen. Ze wil Desert eerst graag spreken en mogelijk ook Joanna en Celine voor wie het ook de eerste keer is. Keet is ze nog niet zeker van, die heeft haar die rare bokkesprongen geadviseerd maar dat heeft niks uit gehaald, ze vraagt zich af of die het zelf wel begrijpt.
Oh by the way...ook op Viga haar topic gezellige zonnige dikke buiken foto's!
Zo, we gaan hard...! net terug uit ziekenhuis, was gelukkig niks aan de hand Irisje irisje, brei er nou eens een eind aan ! (of kun je echt niet zo goed breien...? )
ooooooooooooh ik kijk elke octend middag en avond. ............ en nog steeds niets. (ts ik denk dat als je het veulentje ooit wegdoet dat ongeveer heel bokt het wel wil hebben (ikke eerst )