Ach jeetje, wat erg! Ik weet zeker dat jullie heel erg trots mogen zijn op wat je gedaan hebt. Dat vergt een hoop energie en doorzettingsvermogen, meer heb je niet kunnen doen.
Damm wat erg!!! ik had echt gehoopt dat ze er boven op zou komen maar helaas het mocht niet zo zijn! Denk aan de leuke en fijne momenten die je met haar hebt mogen hebbe!!
meiden zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen de laatste berichten te lezen...
ik heb super veel respect voor jullie! dat jullie het aandurfden en voor de zorg die jullie gaven!
R.I.P hopen dat je nu mag rennen met de anderen veulens over de eeuwige weides tussen de bloemen en de vlinders jullie hadden het niet beter kunnen doen meiden!!!
ik heb heel wat zitten duimen hier en me afzijdig gehouden en vooral mee gelezen maar dit... had ik toch en denk velen niet zien aan komen hopen ind dat de merrie er snel boven op zijn net als jullie!! het is niet niks. sterkte voor iedereen
whitneyvdw
Geplaatst: 19-04-09 00:42
wat vreselijk dat ze het niet heb gehaald,maar je heb echt alles gedaan wat je kon.en dat was heel veel liefde geven en zorg.ik wil je heel erg veel sterkte wensen.met dit zware verlies.groetjes heidi
Meraki
Geplaatst: 19-04-09 01:06
Oh nee! wat verschrikkelijk triest.. en ondanks dat je het ergens al wist, komt het toch onverwachts en hard aan.. De laatste foto's.. jeetje wat sneu..
Rowan en iedereen die haar bijstond, diep en diep respect voor de inzet en het geloof dat jullie tóch hadden in dit veulen.
Zoals de DA's zeiden, jullie mogen absoluut trots op jezelf zijn!
Lieve Rowan meid, Heel veel sterkte met dit grote verlies. het was een wondertje dat van die paar minuten 70 uur heeft mogen leven. En heeft gevochten.
R.I.P. Miracle.
kjoetie
Geplaatst: 19-04-09 02:31
Heel veel sterkte meid, ik weet hoe vreselijk het is om je eerste eigen veulentje te verliezen, maar jullie hebben moedig gevochten.
Erg voor jullie, je gaat je aan zo'n diertje hechten, Moge het een schrale troost zijn dat het voor het veulen veel te vroeg was. Op de laatste foto's was te zien dat de vacht nog niet volledig was ontwikkeld en dat zegt ook vaak wat over wat aan de binnenkant zit. Jullie hebben gedaan wat in je vermogen lag maar het mocht helaas deze keer niet zo zijn.
oo wat erg Heel veel sterkte toegewenst, je weet in ieder geval dat je er heel veel aan hebt gedaan! Het was een prachtig veulen met een prachtige naam. Rust zacht.
heel veel sterkte meid.. jullie hebben jullie best gedaan door al jullie goede zorg en hoop. sterkte met het verlies van zo'n mooi veulen
magda_90
Geplaatst: 19-04-09 09:26
Gecondoleerd met het verlies Miracle kan nu zonder pijn genieten van haar rust
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 19-04-09 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt
JACKY_LOVER
Geplaatst: 19-04-09 09:33
Nu gallopeerd Miracle in de eeuwig groene weide's , samen met andere veulentjes ! Je hebt gedaan wat je kon & daar mag je ontzettend trots op zijn ! Denk aan wat je hebt gedaan voor Miracle , is je ontzettend dankbaar
Veel sterkte x Groetjes
Sieppus
Geplaatst: 19-04-09 09:43
Jullie mogen geweldig trots zijn op jullie zelf dames... Hij is nu een gedachte die jullie nu nog pijn doet, maar straks kunnen jullie weer glimlachen en weten jullie dat jullie een heel speciaal paardje hebben gehad. Alle liefs en sterkte voor jullie beide.