Gefeliciteerd!!!!! Wat super gaaf! Zijn we net een middagje weg hier, perst ze het veulentje eruit, wat jammer dat ik het niet kon mee maken!! Wat staat ze er lief bij.. Kan d'r nu Nederland 's nachts slaapt goed in de gaten houden
Edit: Wauw José, ik zie nu de foto's op Facebook.. Het is net Sam alleen dan met Palomino vlekken, wat bijzonder en wat een prachtig veulentje! Ben helemaal blij.. Ik ben stiekem ook trots op Noor en Sam dat ze zo'n mooi veulentje hebben gemaakt
Laatst bijgewerkt door Eskimo op 17-10-12 03:37, in het totaal 1 keer bewerkt
leoenpat
Geplaatst: 17-10-12 03:36
Wauwwwww we zijn net thuis, dagen aan het beeldscherm gekluisterd geweest..en nu een dag weg en ja hoor, dan toch een veulen..zo gaaf !!!gefeliciteerd met dit prachtige veulen, een merrietje , zo leuk!! palamino bont..ze is prachtig..!!
Eskimo
Geplaatst: 17-10-12 05:55
Hihi, de kleine ging drinken en Noor kon maar niet van d'r afblijven.. Die bleef maar snuffelen en kleine hapjes in d'r staartje geven, die ze toen maar als een vlaggetje opzij deed Zo schattig, kan hier de hele nacht naar kijken!
*Weet niet hoe ik zo'n print screen groter kan zetten daarom is die een beetje klein
Aah, nou baal ik echt dat ik niet langer heb gekeken! Wat veel blz's zijn er bij! Als ik t goed begrijp is het een palomino bont merrieveulen? Heeft iemand het opgenomen?