zoeensep je kan hem binnen bepaalde periode maar weg halen,misschien die persoon gewoon prive berichtje sturen met je nummer
Ik heb nog een snurkende schimmel in de aanbieding om naar te kijken in de tussentijd.. is ook drachtig...
Hopke89 schreef:hihi zitten we met z'n allen maar te wachten en te wachten En,Hij komt er nog niet uit, nog langer niet nog langer niet.Hij komt er nog niet uit, nog langer niet nog langer nietWant dat wil hij niet.
Janski schreef:Ik heb nog een snurkende schimmel in de aanbieding om naar te kijken in de tussentijd.. is ook drachtig...Wel met geluid
Cindeeh schreef:Dat is een beeld van een paar uur geleden, dat klopt niet. Was vanmiddag ook al zoSlim van me
ik ga nu naar bed (moet van ouders)hopen dat als ik morgen ochtend kijk er een klein, lief, schattig en gezond veulentje in de stal staat.voor de mensen die het wel gaan/kunnen zien: veel kijk plezier en ik hoop dat jullie niet lang meer hoeven te wachten.
veulen komt vanacht als iedereen of bijna iedereen aan het slapen gaat of is. morgen staat met grote koeienletters dat het veulen geboren is.
Ik had vanmorgen nog ff in het topic gekeken, niks aan het handje. Kom terug van paarden 53 pagina's. " heb ik het nu gemist " maar neehoor
Nou, volgens mij kan ik wel even snel gaan voeren. Er valt nu toch weinig te zien.Ben benieuwd of er verandering te zien is als ik zo terug kom.