Hehe eindelijk... Gefelicivlaflipt met Takoda ... Nu hoef ik niet meer stiekem/stil mee te lezen..
jojodenlai
Geplaatst: 22-04-12 19:15
Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! even 1 ochtend niet online want moest vroeg weg voor onze strandrit en tadaaaaa daar is hij dan geweldig!!! en zo fijn dat moeders het zo goed heeft gedaan met een klein beetje hulp. echt super!!!!!!!!!!En die naam vind dat nu echt een mooie gedachte. En wat hebben jullie het goed gedaan, kun je nu nog weer een paar nachtjes bijslapen voordat mama 2 gaat zorgen dat je weer gebroken nachten hebt. Nogmaals van harte gefeliciteerd en mama iris natuurlijk ook
Kaboutertjes
Geplaatst: 22-04-12 19:17
Ik zat ook al elke dag, al vanaf je eerste topic stil mee te lezen of er al iets was... Maar daar is ie! Wat een leukerd is het. Gefeliciteeeeerd met dit mooie mannetje! En je hebt er echt een hele leuke naam voor gekozen!
Sparky10
Geplaatst: 22-04-12 19:20
hahah hier spuit elf ook hoor! lieve es en jack gefelicteerd! wat een lekker kereltje!!
Ennuh over het raar op de benen staan...ja hallo! hij heeft veel te lang opgekorpt gezeten in de buik! haha ik zou er ook krom van gaan staan