Een kind krijgt een kind

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dounya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 20:36

Een stille meelezer meld zich! Heeft iris het veulen niet ergens stiekem in het stro verstopt! (hihi) Elke dag denk ik even zou het er zijn.. en dan moet ik gewoon even kijken.. Maar nog niks.. Succes met wachten!

jojodenlai

Re: Een kind krijgt een kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 20:48

haha hier net zo 's ochtends bij 1e bak koffie snel ff kijken, in de middag nog een paar keer en 's avonds weer.

iklieftponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 20:49

Ik volg ook al een tijdje, stille meelezer. Maar plaats nu toch maar eens een keertje een post, het begint echt spannend te worden! :j

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 20:56

Pssst, Iris... vanaf 12 uur vannacht beginnen persen....maak er snel een grijs merrietje van!

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 21:18

Crisis, nog meer stille meelezers :oo Iris houdt de gemoederen goed bezig. Ik durf er geen zinnig woord meer over te zeggen, iemand heeft al eerder gezegd dat de dekdatum op de dekbon verkeerd ingevuld kan zijn, zou ook niet raar zijn eigenlijk, iemand die zo op zijn paardjes past zal mogelijk de administratie ook niet op orde hebben. ;) Hoop dat Happinez de dekdatum van Benthe nog weet, dadelijk duurt het nog de hele maand _O- Maar ze is nog niet op de uitgerekende datum hoor dus kan net zo goed zijn dat ze weinig seintjes geeft, eerste keer en dan ook nog zo jong, je weet het nooit dus voorlopig zit ik nog aan huis gebakken.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 21:40

Hihi, die kleine dondersteen houdt straks nog heel Bokt wakker :') . Vind ik genoeg reden om ze alvast uit te roepen als Boktveulen van het jaar. :j

Het blijft idd altijd spannend als zo'n veulie op komst is, maar kan me indenken dat het in dit geval wel héél erg spannend is. Ik hoop echt dat boven alles mams in spe en beeb er goed uit komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 22:18

Hier ook een niet meer stille meelezer......

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 22:34

en nog een stille meelezer :D

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 22:36

*krijpt onder de steen vandaan*

Is er nog nieuws?

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 22:43

*kruipt onder dezelfde steen van _biondaa vandaan* ;)

Nog steeds niets??

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 22:48

pinto_1 schreef:
*kruipt onder dezelfde steen van _biondaa vandaan* ;)

Nog steeds niets??

word druk daar onder die steen, nog plek voor mij????

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 22:48

:(:) Bassenqua als je iets van leedvermaak wilt,de 1e drachtigheid van Keet,tsja Keet :') 8)7 |o was ook twijfelachtig qua uitrekendatum en Rene heeft daar vanaf eind februari geslapen omdat het erop leek dat ze toen tekenen had om bijna te bevallen en Kyona is eind mei geboren :+ :=
Iedereen ging ons voor,ik werd er moedeloos van.....maar wat was het t wachten en waken waard.Hoewel ze gewoon s avonds om 22.00 uur beviel :(

Maar Iris heeft duidelijk al een verre buik,dus jullie hoeven echt niet zo lang te waken *\o/*
Ik wil jullie even opbeuren...snap je wel he :(:)

Doet me ineens denken dat ik je van de week nog ging bellen over de aantekeningen :j

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 22:49

ja hoor, mijn steen is zo groot als die van patrick uit spongebob ! :)

Roontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:04

dit keer geen stille meelezer maar iemand die zich meldt,
ik ga dit namelijk even volgen hoor ! :P
had vorig jaar een paardje gekocht die er ook best wel slecht aan toe was, vermagerd etc.
ze was ook 2, kreeg ook een veulen.
(maar uiteindelijk bleek dat die handelaar had gelogen dat t pony'tje n veulen kreeg :D)
ben benieuwd naar je veulen :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:59

Ik kan me niet voorstellen dat ze nog heel lang moet. Althans, dat hoop ik niet voor haar met die buik :〓 wnt ze heeft echt een enorme buik. Kom op iris!

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 00:10

meelezer meld zich ook :')

ze laat wel lekker op zich wachten ..

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 00:17

Weet je Sandra, Viga was onze eerste merrie, drachtig gekocht maar nog nooit een veulen zelf gefokt. Viga deed hetzelfde wat Iris nu doet, maakte uiteindelijk niet uit want ik snapte haar op de camera dus was er evengoed bij maar die bevalling was zo zwaar, we hebben met twee man flink aan Chayton moeten trekken, hadden spierpijn in de armen de volgende dag, daarna wou Viga Chayton niet hebben, Viga was compleet de weg kwijt en heeft Chayton alle hoeken van de stal laten zien, na 4 uur ging de knop om en was ze knettergek met haar veulen, tot vervelens toe :D Dit was dus mijn eerste bevalling en ik heb daar schrik van gekregen, toen Peaces ging bevallen vorig jaar, en je weet hoe snel dat is gegaan, was ik helemaal verbaasd....ok zo kan het dus ook :? Omdat Iris zo gelijk doet als Viga ben ik bang dat ik het wél mis, ik realiseer me nu ook héél goed dat als we Viga gemist hadden we een serieus probleem hadden gehad.

By the way, Iris was vandaag ook erg rustig.

Jeetje ik weet haast niet meer hoe ik moet reageren op alle meelezers, wordt er verlegen van :o

Helaas niks nieuws te melden over Iris, alles nog hetzelfde, uier veranderd totaal niet, banden lijken wel iets slapper te worden maar nog lang geen drilpudding. Ze is iets rustiger de afgelopen dagen, geen cross partijen meer door het land maar wel echte dutjes tussendoor in de luwte van het duivenhok van de buurman. Ze eet, drinkt, poept en piest goed dus ik ben bang voor weer een nacht als alle andere.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 00:22

Bassenqua schreef:
Weet je Sandra, Viga was onze eerste merrie, drachtig gekocht maar nog nooit een veulen zelf gefokt. Viga deed hetzelfde wat Iris nu doet, maakte uiteindelijk niet uit want ik snapte haar op de camera dus was er evengoed bij maar die bevalling was zo zwaar, we hebben met twee man flink aan Chayton moeten trekken, hadden spierpijn in de armen de volgende dag, daarna wou Viga Chayton niet hebben, Viga was compleet de weg kwijt en heeft Chayton alle hoeken van de stal laten zien, na 4 uur ging de knop om en was ze knettergek met haar veulen, tot vervelens toe :D Dit was dus mijn eerste bevalling en ik heb daar schrik van gekregen, toen Peaces ging bevallen vorig jaar, en je weet hoe snel dat is gegaan, was ik helemaal verbaasd....ok zo kan het dus ook :? Omdat Iris zo gelijk doet als Viga ben ik bang dat ik het wél mis, ik realiseer me nu ook héél goed dat als we Viga gemist hadden we een serieus probleem hadden gehad.

By the way, Iris was vandaag ook erg rustig.

Jeetje ik weet haast niet meer hoe ik moet reageren op alle meelezers, wordt er verlegen van :o

Helaas niks nieuws te melden over Iris, alles nog hetzelfde, uier veranderd totaal niet, banden lijken wel iets slapper te worden maar nog lang geen drilpudding. Ze is iets rustiger de afgelopen dagen, geen cross partijen meer door het land maar wel echte dutjes tussendoor in de luwte van het duivenhok van de buurman. Ze eet, drinkt, poept en piest goed dus ik ben bang voor weer een nacht als alle andere.

ze wacht tot de 15e haha toch lief van de buurman zo een duivenhok denkt ze haha

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 00:23

Hoe dan ook,je moet gewoon goed waken,daar zijn jullie goed in :j en ik weet zeker net als bij Peaces en Viga krijg je het seintje wel door moment dat het gebeurt.
Je bent gewoon goed bezig en ik heb er al het vertrouwen in +:)+

Komt goed schatje :(:)

ik denk ook ieder jaar waar zijn we aan begonnen en als alles weer gezond rondloopt ben je zo blij dat je het hebt gefixt en meer dan dit en deze goede zorgen en goed waken kan je gewoon niet doen.....

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 00:23

succes weer vannacht en hopelijk staat er snel een veulentje naast!

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 00:37

Omdat ik onder de meeleessteen maar eenzaam word klauter ik er ook onderuit :)
Ik heb van het begin af aan mee gelezen, en ik heb echt diep respect voor jou en Iris. Ik hoop dat haar bevalling goed verloopt :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 01:11

nou duik me bedje maarweer in zie morgne weer :D

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 09:02

Goeiemorgen allemaal!
Slaapt Iris nu of is ze druk bezig met nuttige dingen zoals persen? :D

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 09:03

Ja inderdaad of een veulen aan het voeden. Ipv met haar enorme buik lekker hooi en grasjes eten.

Flynn00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 09:23

mischien slaapt het veulen? :z
en moet je hem :D wakker maken..