Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Weet je Sandra, Viga was onze eerste merrie, drachtig gekocht maar nog nooit een veulen zelf gefokt. Viga deed hetzelfde wat Iris nu doet, maakte uiteindelijk niet uit want ik snapte haar op de camera dus was er evengoed bij maar die bevalling was zo zwaar, we hebben met twee man flink aan Chayton moeten trekken, hadden spierpijn in de armen de volgende dag, daarna wou Viga Chayton niet hebben, Viga was compleet de weg kwijt en heeft Chayton alle hoeken van de stal laten zien, na 4 uur ging de knop om en was ze knettergek met haar veulen, tot vervelens toeDit was dus mijn eerste bevalling en ik heb daar schrik van gekregen, toen Peaces ging bevallen vorig jaar, en je weet hoe snel dat is gegaan, was ik helemaal verbaasd....ok zo kan het dus ook
Omdat Iris zo gelijk doet als Viga ben ik bang dat ik het wél mis, ik realiseer me nu ook héél goed dat als we Viga gemist hadden we een serieus probleem hadden gehad.
By the way, Iris was vandaag ook erg rustig.
Jeetje ik weet haast niet meer hoe ik moet reageren op alle meelezers, wordt er verlegen van![]()
Helaas niks nieuws te melden over Iris, alles nog hetzelfde, uier veranderd totaal niet, banden lijken wel iets slapper te worden maar nog lang geen drilpudding. Ze is iets rustiger de afgelopen dagen, geen cross partijen meer door het land maar wel echte dutjes tussendoor in de luwte van het duivenhok van de buurman. Ze eet, drinkt, poept en piest goed dus ik ben bang voor weer een nacht als alle andere.