Oke leuk Heb nog 5 nachtdiensten na deze.. kan ik mooi meekijken 'snachts Pas nu op een merrie die (ook) elk moment kan gaan. Kan de eigenaresse rustig slapen
Jeetje, iedereen volgt al zolang mee.. En er is nog geen veulentje! Spannend hoor..
Wanneer was ze ook alweer uitgerekend?
Arvensis
Geplaatst: 12-04-10 14:18
Ik volg ook nog steeds nieuwsgierig, heb niet de tijd om vaak en lang mee te kijken, maar ben wel erg benieuwd !
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-10 14:36
Lola is, gerekend van de laatste dekking, op 26 april 340 dagen drachtig. In het begin twijfelden we nog even of ze misschien toch van de eerste dekking drachtig was omdat ze hengstig is gebleven tijdens de dracht en al half februari een beste uier begon te krijgen. Maar nu kunnen we er denk ik wel vanuit gaan dat het toch echt van de laatste dekking was .
Lola was gister echt onrustig, een raar dagje was het, vandaag is er weer niks aan de hand, ze is nu juist het tegenovergestelde, heeeeeel rustig. Het veulen is ook weer heel rustig.
Ze staat ook heel appart op rust, achterbeentjes voor elkaar, heel edel
Nog een aangespoelde walrus foto:
Zo lag ze gister de hele ochtend:
Als ze staat lijkt ze helemaal niet zo dik, ze draagt echt rondom. Bij zwangere vrouwen zeggen ze dat als ze rond dragen het een meisje wordt en puntig een jongetje (bij mij klopte dat ). Ik ben benieuwd of het bij paarden ook klopt Lief koppie he
Haar uier is niet echt veranderd, dus geen foto daarvan. Wel komt er bij aanraking wat vocht uit wat toch wel ietsje geler lijkt te worden, maar nog lang niet plakkerig is. Vanavond weer de temp meten, en hopelijk een dezer dagen een daling, dan weten we of het zin heeft de hele nacht naar de cam te kijken .
De pc staat trouwens al vanaf vanmorgen uit. Even flink wat uren laten afkoelen nu ze zo rustig is. Dan is er straks goed beeld voor de bevalling .
Het nachtlicht zal ook veranderen zodat er snachts beter beeld is op de webcam.
ben al een poosje een stille lezer maar word nu toch wel ongeduldig.. Trouwens dat wat jij zegt over ronde buiken en punt buiken zijn wij nu aan het testen bij onze drachtige merrie
brennie85
Geplaatst: 12-04-10 15:12
blackpegasus schreef:
agosh, die 2e foto. Buik waar ga je met mini naartoe
haha ja inderdaad. had gister ook echt medelijden met dr! Arme poownie. Is dat halster alarm roze? Of heb je dat er zelf op gedaan?
Ahhh, ze is en blijft aandoenlijk! Nou je hebt er maar werk mee haha. Maar het kan toch niet lang meer duren... maar ja, dat roepen we al langer... Vandaag 2 weken tot de uitgetelde datum...
Ja, ze ziet er zo schattig uit en toch ook wel dik Je zou haar er zo vanaf willen helpen hé (en dan is onze nieuwsgierigheid bevredigd ) Ja, ze zeggen inderdaad van mensen dat als ze rondom dragen dat het een meisje is en in een punt een jongen en dat klopt ook vaak. Ik vind dat onze Dazzle in een punt draagt, dus ik gok bij mij op een hengst. We zullen het kunnen checken hé! Lola een merrie en Dazzle een hengst! Nu ja, Lola zal vast vroeger bevallen dan Dazzle! Goh, wat houden ze er toch de spanning in hé! Ben super benieuwd!!!
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-10 15:55
Ik ik ben ook zoooo benieuwd!
brennie85 schreef:
Is dat halster alarm roze? Of heb je dat er zelf op gedaan?
Dat heb ik er zelf opgedaan, dat is fleece, dan zit het halster wat lekkerder. Ik ga denk ik ook wat voor op haar neusje maken .
imd
Geplaatst: 12-04-10 15:55
Aangespoelde walrus, inderdaad
amber15
Geplaatst: 12-04-10 15:58
keek naar de foto op pagina 47 en toen dacht ik eventjes dat er een veulen naast lag!