haha.........ik dac ht dat je je handen vol kreeg aan Jack, maar Jazzy mag er ook zijn met alle bokkesprongen!! Lekkere dappere smurfjes! Misschien heeft PG er iets van opgestoken ....
PG wil er niets van weten als je naar haar uier kijkt dus vanmiddag maar eens even in de houdgreep genomen en na wat gespartel begreep ze dat ze niet dood ging als er iemand aan het uier zit Kon zelfs nog wat melk testen en ze zit op 14 dus dat is zo'n waarde waar je weinig mee kan bij een eerste meting. Snazzy had dat de dag voor de bevalling maar meestal duurt het dan nog wel een tijd. Morgen maar weer eens testen of er veranderingen zijn.
Kijk dat is het voordel van die kleintjes..........de houtgreep! Dat komt vast door die abl van je ava....... daar heeft ze van geleerd dat je niet aan de billen of omgeving moet komen haha
franka75
Geplaatst: 18-02-13 04:04
ooooooow wat liieeeeef
Tjinta
Geplaatst: 18-02-13 11:56
Ik zou inderdaad een bankje bij de weide neerzetten. Dikke jas, handschoenen, moonboots aan en genieten maar... Wat een kleine raceeendjes.
Zie die houtgreep al helemaal voor me.. hihi. Dan is dit formaat wel heel handig.