Hihi dankje En zo te 'lezen' zal het wel snel gaan met desert...
Dhani
Geplaatst: 07-04-12 16:57
Heey
Ja gaat goed hoor. Hij is weer helemaal de oude en wil al weer zoveel. Maar hij moet 10 dagen rust houden. Hij is zo hyper als de pest. Laten denken doe ik erg veel met hem. Maar het is hem niet genoeg hij wil rennen. Haha ja en hij is op het moment ook echt aandachtziek. En zn tong maakt overuren met zn gelik. Overal likt hij aan. Echt vervelend haha.
Lief dat je mijn nummer opgeslagen hebt haha kijk maar hoor. Als het niet lukt dan hoeft het niet hoor. Haha
Desert lijkt ook behoorlijk shaggie. Arm oogje. Hou dr maar goed in de gaten. Ik krijg zo het idee dat ze het dit keer helemaal alleen wil doen.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-12 17:00
Als Desert het alleen wilt doen,is juist een goed teken,dat betekent dat de bevalling goed gaat Daar is ze slim genoeg voor..... De andere keren zorgde ze ervoor dat wij wakker waren of aanwezig,behalve bij Nituna die lag er al achter voordat we met onze ogen konden knipperen
Okee. Ja daar ben ik echt een leek in hoor haha Maar ja laten we het hopen dat het gewoon een goede bevalling word.
mini1970
Geplaatst: 07-04-12 17:26
Nou Desert, alle hoop is op jou gericht.... Zie Keet ervoor aan dat zij toch lekker eerst gaat
Wil wel foto plaatsen van de kleine wurm, maar weet echnie hoe ik dat voor elkaar krijg. Weet dat het iets is met img en dan eigenschap van die foto ertussen plakken ofzo Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren...
je kan ze uploaden bij tinypic.com gelijk verkleinen en dan inderdaad die met img pakken
mini1970
Geplaatst: 07-04-12 17:33
CRos95 schreef:
je kan ze uploaden bij tinypic.com gelijk verkleinen en dan inderdaad die met img pakken
Kan ik ze niet gelijk van mijn Facebook afplukken?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-12 17:36
Gerda,heb je al droog foto's?stuur ze anders maar in bijlage mee in mail naar mij,dan zet ik ze vanavond wel neer
Dhani,haha iedereen is een leek hoor,als je denkt dat je de wijsheid in pacht heb,gebeurt er altijd wat anders....
Ja zou wel iets voor Keet zijn he
mini1970
Geplaatst: 07-04-12 17:44
Jaaa, echt een Keet-actie,.... nananana
Yep, heb al droogfoto's, maar wel met dekentje op, want bah, wat is het koud! Ze stond gewoon te rillen, zoveel vacht heeft ze niet, dus Ron heeft warmtelamp in de box opgehangen, maar Joanie staat er met d'r dikke billen onder.... En die heeft nog een behoorlijke wintervacht
Ik heb weer internet!! Bah, heb de hele dag zonder internet en vaste telefoon gezeten.... Nu merkte ik pas hoe vaak ik eigenlijk dit topic in de gaten aan het houden was
Zie dat prachtige papa gecastreerd is. Maar wat een leuk veulie! Gefeliciteerd Mama mag er ook wezen. Ik dacht eerst dat ik Kaylee zag van Sandra en Rene. en Dacht nee joh die is nooit drachtig geweest
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-12 20:30
Proud,ja erg he als je internet er dan uit ligt,toch verslavend cam staren
Dhani,..Fijn dat je hond het goed doet. Neen Kaylee is (gelukkig)nog niet zover
Als het een Wynniekind was geweest,kon ze iig geen vosje zijn....
whaha San Okee dat is helemaal waar. Ik let gewoon niet goed op hoor de laatste dagen.
Maar leuk veulie is het wel
Desert heeft een vlecht in der staart. Heb je er vertrouwen in dat het vanacht komt?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-12 20:47
Dhani,dat is toch logisch,het is dat het onze hengst is,van andere weet ik het ook niet hoor
Tsja we hadden gister en vandaag echt hoop dat het door ging zetten,maar zoals ze nu is lijkt het er op dat het nog wel even kan duren. Desert ontploft normaal ook uit het niets,dus meer dan goed waken en alert zijn kunnen we niet doen. Dat het allemaal zit te werken is een feit,maar hoe lang nog?????
achh ik heb met je te doen hoor sandra , idd spannend nu .. dacht neem nog even een kijkje in de koninklijke stallen maar nee nog geen popje ....
trouwens zag ik wel een ander leuk popje voorbij schieten ... gefeliciteerd mini 1970!!
ProudOfPride
Geplaatst: 07-04-12 21:45
Zeker verslavend, maar in het echt zijn je paardjes nog veel verslavender
Wat een poepie zeg is dat frummeltje
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-12 22:14
dank je Sheddah
Proud ja in real zijn ze nog veel leuker,meestal dan he
Desert staat iig erg relaxed nu,de buikmassage heeft waarschijnlijk geholpen. Ik ben er wel blij om,want als ik zie dat ze last heb heb ik zo met ze te doen.....
Mijn cam doet het niet meer er staat dat de plug-in is uitgeschakelt ofzo?
probabeest
Geplaatst: 07-04-12 22:41
heb je keet ook niet gelijk een massage gegeven? die is nu veel onrustiger dan desert, straks gaat ze echt nog eerst
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-12 22:44
Just Sanne,even opnieuw opstarten?
Proba,ja dat zou echt wel een stunt voor haar zijn he maar dit doet ze al lang... ach ik sta nergens meer van t ekijken,gaat toch anders dan je denkt neen Keet en rustig blijven staan voor een massage horen niet bij elkaar