Jasia schreef:Jullie zijn allemaal benieuwd naar WAT er uit komt.. Ik ben benieuwd OF er wel wat uit komt..
Tja, schijndrachtig misschien?

kaotictjinta schreef:Cynthia82 schreef:Nog altijd geen veulen
en ik heb met Dais afgesproken dat ze bevalt op een dag dat niemand gegokt heeft
Wil iemand dan heeeeeuuul snel die lijst weghalen. Joh dan bevalt ze pas na 13 mei... kan echt niet....![]()
Cynthia ik heb medelijden met je hoor, verdorie dat wachten duurt eeuwig.
Hopelijk nu toch snel wat vorderingen.

Dankje, ik ook een beetje met mezelf, maar vooral met Daisje. Ach, ach, wat heeft mijn kind het zwaar.
Als ik haar nog een keer laat dekken, doe ik het een maand eerder. Liever een veulen eind maart (nou ja... met Dais dr olifantendracht zal dat niet lukken als ze eind april gedekt wordt), dan zo'n arm hoopje pony in stal aantreffen. Het is veel te warm voor haar en al haar stalgenootjes staan op de wei overdag (behalve haar directe buurvrouw, maar die gaat komende zaterdag).
Diane_Basje schreef:Faline schreef:Het begint bijna wat op een olifantendracht te lijken![]()
Ze weet ons en dr baasje in het bijzonder wel heel goed in spanning te houden!
Olifant,, zebra, als ze nog lang genoeg wacht krijgt ze een hele dierentuin...

Marije_Paard, dit is allemaal jouw schuld!!! Wacht maar... als dat beest eindelijk geboren is, gaan we geen vlaai eten, maar komt dat vlaaiengevacht er alsnog!

Famke, ik ga uit van 340, dus ze is nu inderdaad 11 dagen 'te laat'. En nee, dat is nog niet heel erg, maar als je al 351 dagen (en langer, want ik wist in december 2009 al dat ik haar ging laten dekken) wacht, dan is 11 dagen te laat wel erg

_Lorette_, als mijn jaar wachten net zo mooi wordt beloond als bij jou, dan wacht ik die laatste 2 weekjes ook nog wel

Als we geen Bebie Zebra Olifanten Pion kunnen kijken, dan maar een kort filmpje van knappe papa Sublime:
http://vimeo.com/23410112