Hier hetzelfde, ben 2 dagen heerlijk ertussen uit geweest naar mijn oude paardje!! Verwacht dat HET er wel zou zijn. Masr helaas, het geduld wordt op de proef gesteld
Minder beweging van veulen is een goed teken (al lijkt vreemd). Het veulen schuift voor de geboorte wat omhoog (richting staart) en heeft daarna minder ruimte om te spartelen....dus kom maar op Lola:-)
meestal snachts.. of in de vroege ochtent dus ong 4 , 5 uur..
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-10 22:04
Ze plast al een tijdje echt kleine plasjes . Aan het mesten zie ik niks bijzonders.
Ze was heel erg onrustig vanmiddag, heel de tijd heen en weer lopen buiten, rennen en bokken en rollen. Duidelijk dat ze ergens last van had.
Alleen, niks te zien aan de uier en de temp is niet lager als normaal.
Het veulen heb ik eindelijk ook weer zien schoppen en ben toen ook even gaan voelen, en ja hoor, een flinke schop tegen mijn hand! Fijn, dat het nog goed gaat daarbinnen!
Grobegni
Geplaatst: 11-04-10 22:05
Gluur al een hele tijd af en toe even in het topic mee, sinds kort ook af en toe op de camera! Spannend Manda! Aan de beelden te zien heeft ze het wel wat zwaarder inmiddels. Ik blijf meegluren!
Tomorrow
Geplaatst: 11-04-10 22:11
Wat een leuke pony heb je! Dat het veulen speciaal is maakt het wel extra bijzonder. Ik hoop voor jou dat dit veulen een mooi en gezond veulen wordt. Jammer dat Liam niet heeft mogen leven ...
simodi
Geplaatst: 11-04-10 22:14
Ze blijft wel lang op hetzelfde plekje staan he ... ... of is dat toeval als ik af en toe kijk op de webcam?!
simodi
Geplaatst: 11-04-10 22:14
trekpaardluf schreef:
meestal snachts.. of in de vroege ochtent dus ong 4 , 5 uur..
Dat ga ik niet redden vannacht!
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-10 22:17
Ze heeft haar favoriete plekjes om te staan, daarom heb ik de webcam daar in de hoek gericht, liggend zie je haar heel goed en ze ligt altijd middenin beeld van de webcam
Ze is nu weer heel rustig ja, gelukkig maar, ze was zo vreemd aan het doen smiddags en savonds.
Blue_Eyes
Geplaatst: 11-04-10 22:17
simodi schreef:
Ze blijft wel lang op hetzelfde plekje staan he ... ... of is dat toeval als ik af en toe kijk op de webcam?!
Ze staat inderdaad al een heel poosje daar
simodi
Geplaatst: 11-04-10 22:21
Toch nog ff zeggen: ik vind die webcam echt heel leuk!!!! Geinig idee dat we met z'n allen naar d'r zitten te kijken!